استقبال شهروندان تهرانی از پویش مهربانی

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: «پویش مهربانی» در پی استقبال شهروندان و با هدف کمک به ازدواج آسان و تامین اقلام زندگی فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

به گزارش ایمنا، سیدمالک حسینی، به دنبال برگزاری چهارمین جلسه دبیران پهنه‌های پنج‌گانه شهر تهران در تشریح چگونگی شکل‌گیری «پویش مهربانی» گفت: این پویش به صورت رسمی، از سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) آغاز شد و در مناسبت‌های مختلف نظیر محرم و آغاز سال تحصیلی هم تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: این پویش ابتدا با رویکرد ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به تأمین اقلام اولیه زندگی زوج‌های جوان گل گرفت، اما با استقبال و مشارکت شهروندان و همچنین همکاری «مجمع خیرین» مواجه شد و در نهایت با تاکید مجامع ۲۲ گانه خیرین شهر تهران مقرر شد در مناسبت‌های دیگر نیز این پویش فعالانه نقش آفرینی کند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در خصوص «مجمع خیرین» عنوان کرد: این مجمع در ۳ کارگروه اصلی «رفاهی و حمایتی»، «آموزشی و فرهنگی» و «توانمندسازی و کارآفرینی» شکل گرفت و پویش مهربانی به عنوان رویدادی عملیاتی و میدانی راه اندازی شد تا به وسیله آن زمینه توانمندسازی شهروندان کم برخوردار بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حسینی اقدامات این کارگروه‌ها را برای توانمندسازی و رفع نیازهای محصلین هم مؤثر دانست و گفت: امیدوارم در قالب «پویش مهربانی» و با کمک «مجمع خیرین مناطق ۲۲ گانه»، بتوانیم قدمی در کاهش آلام اقشار کم برخوردار و نیازمند جامعه برداریم.

منبع: مهر

کد خبر 517272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.