پاسخگویی به ۹۵ درصد پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری مشهد

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از پاسخگویی مطلوب و به نتیجه رسیدن ۹۵ درصد پیام های ثبت شده شهروندان در سامانه ۱۳۷ طی ۷۲ ساعت اولیه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، کاظم پور کویر ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: پاسخگویی به موقع و هوشمندانه به دغدغه‌های شهروندان در حوزه مسائل شهری منجر به اعتماد بیشتر به مجموعه مدیریت شهری می‌شود.

وی با بیان اینکه پیام‌های دریافتی با جدیت پیگیری و نتیجه اقدامات به اطلاع شهروندان می‌رسد، افزود: در مرداد ماه سال جاری حدود ۵۷ هزار ارتباط از طریق درگاه‌های ده گانه با مرکز ۱۳۷ برقرار شده که از این تعداد بیش از ۴۲ هزار مورد به تماس‌های ورودی اختصاص دارد.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد اظهار کرد: در این بازه زمانی به ۹۵ درصد از پیام‌های دریافتی و ثبت شده شهروندان در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی ۷۲ ساعت اولیه با پیگیری کارشناسان مرکز ۱۳۷ و به همت معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری مشهد پاسخگویی مطلوب شده است.

پور کویر فوریت را در اولویت بندی رسیدگی به پیام‌های شهروندان امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: بیش از ۲۶ هزار و ۶۰۰ درخواست مردمی توسط کارشناسان مجرب در لحظه تماس پاسخگویی و رفع مشکل شده است.

وی اضافه کرد: دو درصد از پیام‌های دریافتی به دلیل مرتبط نبودن درخواست به حوزه کاری شهرداری، قابل پیگیری نبوده که راهنمایی‌های لازم در خصوص این دسته از پیام‌ها به شهروندان صورت گرفته است.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد در پایان گفت: توسعه و نگهداری فضای سبز، نظارت بر ساخت و سازها و رفت و روب، سه درخواست پرتکرار شهروندان از مدیریت شهری در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی مرداد ماه ۱۴۰۰ بوده است.

کد خبر 517271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.