فعالیت های شهرداری کرمانشاه روی روال است

قائم مقام شهردار کرمانشاه با بیان اینکه کارهای شهر روی روال است، گفت: در این شرایط که خلا مدیریتی داریم، همچنان از ظرفیت آقای طلوعی-شهردار مستعفی- استفاده می کنیم.

به گزارش ایمنا، یحیی عیدی با بیان اینکه شورای شهر یک مزیت برای شهر و شهرداری است، گفت: انحلال شورا کار را برای شهرداری بسیار سخت می‌کند، چرا که در این شرایط برای گرفتن یک مصوبه باید به مجموعه مدیریت استانداری و کارشناسان و … التماس کنیم.

وی افزود: در این شرایط کار شهرداری معطل می‌ماند و به تبع آن کارهای شهر هم معطل مانده و مردم گرفتار می‌شوند.

قائم مقام شهردار کرمانشاه تصریح کرد: با انحلال شورا، شهرداری ابزار دست مدیران دولتی می‌شود و کارها به سختی پیش می‌رود و همه باید کمک کنیم چنین اتفاقی در کرمانشاه تکرار نشود.

عیدی در ادامه با بیان اینکه تمام کارهای شهر روی روال است، گفت: به صورت مرتب جلسات درآمدی داریم تا کارهای شهرداری مختل نشود.

وی افزود: بازدیدها از سطح شهر هم به صورت مستمر انجام می‌شود و هر مشکل و یا موردی باشد، سریعاً رسیدگی شده و برطرف می‌شود.

عیدی تاکید کرد: هم اکنون تمام معاونت‌های شهرداری و نیز شهرداران مناطق با جدیت پای کار هستند و کارها روی روال در حال انجام است.

قائم مقام شهردار کرمانشاه گفت: طی این مدت که خلأ مدیریتی در شهرداری داریم، از ظرفیت آقای طلوعی همچنان استفاده می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: خلأ و مشکل همواره در شهر وجود داشته و ما از همه ظرفیت‌ها برای رفع آنها استفاده می‌کنیم و از رسانه‌ها می‌خواهیم مشکلات را به ما ارجاع دهند که پیگیری کنیم.

عیدی تاکید کرد: در حال حاضر مجموعه شهرداری با تمام ظرفیت پای کار است و کوتاهی اگر هست انتظار داریم اعلام کنید که رفع نقص شود.

سعید طلوعی شهردار کرمانشاه حدود یک ماه پیش استعفا کرد و شورای شهر جدید کرمانشاه نیز هنوز سرپرستی برای شهرداری انتخاب نکرده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 517225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.