تاخیر در واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد

رستگار زاده گفت: واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد با تاخیر مواجه شده و براساس برنامه ها واکسیناسیون از پایان شهریور ماه آغاز می شود.

به گزارش ایمنا، همایون رستگارزاده سرپرست معاونت توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی درباره واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اظهار کرد: واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی که قرار بود طی روزهای گذشته انجام شود، به دلیل پاره‌ای مسائل با تأخیر مواجه شده است.

وی افزود: تمامی روند ثبت نام دانشجویان، سامانه‌های مورد نیاز ثبت نام و لیست این افراد در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته بود تا در روند ثبت نام اختلال ایجاد نشود، همچنین تمهیداتی برای دانشجویانی که خارج از محل تحصیل خود زندگی می‌کنند نیز در نظر گرفته شده بود که در نزدیکترین پایگاه‌های موجود واکسینه شوند.

رستگارزاده ادامه داد: صحبت‌هایی که با وزارت بهداشت و هماهنگی‌هایی که در این خصوص صورت انجام شد، قرار بود که از آغاز شهریور ماه واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد آغاز شود که این امر طی اطلاعیه‌ای برای ما با تأخیر مواجه شده است. از این رو قرار بر این شد که از پایان شهریور ماه این امر آغاز شود.

بیشتر بخوانید: دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد واکسینه شدند

وی با اشاره به اینکه نباید طبقه بندی و دسته بندی برای واکسیناسیون دانشجویان وجود داشته باشد، گفت: همه دانشجویان باید بتوانند از واکسیناسیون در اسرع وقت بهره‌مند شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 517209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قربانی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    چطور دانشگاه های دولتی واکشن زدن پس؟ خونشون رنگی تره؟