جدیدترین محصول شرکت اپل؛ Apple Watch Series 7

یک کارشناس فناوری مدعی شده است اپل واچ جدید در اندازه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی متری ارائه می‌ شود.

به گزارش ایمنا، یک افشاگر معروف در وب سایت رسانه‌های اجتماعی چینی Weibo پست کوتاهی درباره تغییرات احتمالی ساعت‌های هوشمند شرکت اپل به اشتراک گذاشت. تصاویر منتشر شده از رندرهای اپل واچ سری هفت امسال نشان می‌دهد که این محصولات جدید با اندازه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی متر روانه بازار خواهند شد البته بندهای ساعت‌های قدیمی نیز با این محصولات سازگار است.

اپل یک بار صفحه نمایش اپل واچ چهار را به میزان دو میلی متر در حالت نمایش لبه به لبه افزایش داده بود. تقاضای مصرف کنندگان از اپل برای نگه داشتن نوارها در سطح استانداردهای جهانی نیز یک نیروی محرک در طراحی کالاهای آن است. در حالی که افزایش صفحه نمایش به اندازه یک میلی متر غیر معمول است، اما انتظار می‌رود اپل طراحی لبه تخت را برای Apple Watch Series 7 در نظر بگیرد که ممکن است فضای بیشتری به نمایشگر ساعت‌های هم اندازه بدهد.

سایر مشخصات احتمالی Apple Watch Series 7

این کارشناس قبلاً رنگ کیف چرمی جدید اپل به نام MagSafe را به درستی پیش بینی کرده بود و دقت بالایی در ارائه آمار و اطلاعات خدمات و کالاها دارد. طبق شایعات دیگر مشخصات اپل واچ سری هفت شامل اضافه شدن فناوری 5G و یک ویژگی دیگر با تمرکز روی سلامتی است.

تغییر در چارچوب فیزیکی، همراه با افزایش اندازه وجود یک باتری بزرگ‌تر را نیز تأیید می‌کند. اگر اپل واقعاً فناوری 5G را به این ساعت اضافه کند، عمر باتری نکته بسیار مهمی خواهد بود. به احتمال زیاد این محصول جدید در کنار آیفون ۱۳ با دوربین‌ها و پردازنده‌های بهبود یافته در یکی از رویدادهای مورد انتظار اپل در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

منبع باشگاه خبرنگاران

کد خبر 517207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.