ساعت هوشمند Timex Fit 2.0 در هند عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت Timex ساعت هوشمند جدید خود را در هند عرضه کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Timex که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ساعت در جهان است، اخیراً از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام Timex Fit 2.0 با قابلیت اتصال به بلوتوث رونمایی کرد. این مدل ساعت هوشمند در سه رنگ مشکی، آبی و سفید با قیمت مناسب در بازار هند عرضه شده است.

ساعت هوشمند Timex Fit 2.0 دارای یک صفحه نمایش گرد با قاب فلزی و بند سیلیکونی است. یک دکمه نیز در سمت راست محصول تعبیه شده است تا کاربران بتوانند با استفاده از آن به منوی اصلی دسترسی پیدا کنند. ویژگی بارز ساعت هوشمند شرکت Timex این است که از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل می‌شود؛ بنابراین کاربران می‌توانند بدون نیاز به گوشی و تنها با استفاده از ساعت هوشمند خود تماس برقرار کنند یا به تماس‌های ورودی پاسخ دهند.

علاوه بر این، ساعت هوشمند ذکر شده به حسگرهای سنجش سطح اکسیژن، ضربان قلب، ردیاب فعالیت فیزیکی و ردیاب خواب مجهز شده است و از هفت حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند. شرکت سازنده ادعا می‌کند که این محصول با هر بار شارژ شدن تا بیش از هفت روز شارژدهی دارد. قیمت ساعت هوشمند Timex Fit 2.0 تقریباً ۸۰ دلار ارزیابی شده است، هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این محصول ارائه نشده است.

کد خبر 517201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.