۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
قاتل مادر و دختر خاشی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اعلام وقوع قتل مادری جوان و کودک خردسالش در آن شهرستان و شناسایی و دستگیری سریع عامل جنایت خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حبیب رازدار اظهار کرد: در تاریخ ۲۵ مرداد ماه سال جاری در پی اعلام مفقودی زنی ۲۲ ساله به همراه دختر بچه دو ساله‌اش، پرونده‌ای در این خصوص در پلیس آگاهی شهرستان خاش تشکیل و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به مشکوک بودن موضوع، طی چند شبانه روز تلاش و تحقیقات گسترده، با انجام یکسری اقدامات تخصصی به سرنخ‌های دست یافتند که نشان می‌داد علت فقدانی این زن و کودک وقوع قتل آن‌ها توسط جوانی ۲۲ ساله می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: مأموران پس از حصول اطمینان از موضوع در یک عملیات غافلگیرانه فرد قاتل را دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: متهم که پس از روبه‌رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به جنایت ارتکابی و قتل این زن و کودک اعتراف کرده و مشخص شد قاتل اجساد مقتولین را در کیلومتر ۳۵ محور "خاش- ایرانشهر" در بیابان‌های اطراف جاده دفن کرده است.

رازدار با اشاره به کشف اجساد و انتقال آن‌ها به پزشکی قانونی خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای کشف انگیزه وقوع قتل و روشن سازی زوایای مبهم پرونده ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 517193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    3 1
    لعنت به قاتلینی که برای چند تکه طلا یک مادر را شهید می کنند و انرا در بیابانهای اطراف همراه کودک یک و نیم ساله اش رها می کنند خدا میداند آن طفل معصوم چند روز سر جنازه مادرش گریه می کند تا اینکا از شدت گرسنگی تشنگی و ترس مظلومانه جان می دهد
  • یسنا IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    خیلی سخته
  • فاطمه IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    1 0
    اونایی که فکر شیطانی تو سردارن عبرت بگیرند که عاقب دستگیر میشن
  • داهمرده IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    لعنت برقاتلین که برای چند نقطه طلاه مادردختر خردسال می‌کوشند این قاتلان باید به این سرزمین زنده به گور باشند یابه اتش بیسوزد تا دیگران این کارها ی خصمانه انجام ندهید