پرسنل و کادر درمان بخش خصوصی به سرعت واکسینه خواهند شد

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا از واکسیناسیون به سرعت تمامی پرسنل و کادر درمان بخش خصوصی خبر داد و گفت: واکسیناسیون خانواده اعضای کادر درمان بخش خصوصی از هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رئیسی در اینستاگرام خود نوشت:

"تمامی پرسنل و کادر درمان بخش خصوصی به سرعت واکسینه خواهند شد
آغاز واکسیناسیون خانواده اعضای کادر درمان بخش خصوصی از هفته آینده

در جلسه با رئیس کل و معاون توسعه منابع و مدیریت سازمان نظام پزشکی توافقات زیر صورت گرفت
۱- با توجه به دستورالعمل مشخص‌شده برای واکسیناسیون پرسنل و کادر درمان بخش خصوصی و اعضای خانواده کادر درمان و جامعه پزشکی مقرر شد در طی هفته آینده به میزان قابل‌توجهی واکسن اختصاصاً برای کادر و پرسنل مراکز درمانی خصوصی و خانواده‌های اعضای کادر درمان و جامعه پزشکی با جدولی که ظرف ۴۸ ساعت آینده در سطح دانشگاه‌های کل کشور مشخص خواهد شد به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تحویل داده شود. این واکسن‌ها خاص واکسیناسیون کادر درمان پرسنل و خانواده‌های اعضای سازمان نظام‌پزشکی است و در اختیار سازمان‌های نظام‌پزشکی شهر و شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت. واکسیناسیون پرسنل و کادر بخش خصوصی درمان و نیز خانواده‌های اعضای سازمان نظام‌پزشکی بر اساس فهرستی که توسط نظام‌پزشکی تنظیم خواهد شد انجام می‌گیرد.
۲- بر اساس توافقات انجام‌گرفته مقرر شد که در گام اول برای آن دسته از اعضای سازمان که مجرد هستند پدر و مادر خانواده و برای اعضا سازمان که متأهل هستند همسر و فرزندان شامل تزریق واکسن شوند که با ثبت در سامانه ملی واکسیناسیون تزریق واکسن صورت خواهد گرفت (فرزندان صرفاً فرزندان بالای ۱۸ سال واکسینه خواهند شد) قطعاً در گام‌های بعدی با توجه به افزایش میزان واردات واکسن بقیه اعضای خانواده کادر درمان و جامعه پزشکی هم واکسینه خواهند شد
۳- در خصوص دز یادآور یا دوز بوستر توافق اصلی مابین طرفین انجام شد و قرار شد با توجه به‌احتمال جدی ورود واکسن‌های با بیس ام آر ان ای MRNA و اثربخشی بسیار بالا و مطلوب آن‌ها تصمیم‌گیری بر اساس نوع واکسن در آینده نزدیک انجام شود. "

پرسنل و کادر درمان بخش خصوصی به سرعت واکسینه خواهند شد

پرسنل و کادر درمان بخش خصوصی به سرعت واکسینه خواهند شد

کد خبر 517156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.