لئوناردو: رفتار مادریدی‌ها بی احترامی است!

تیم فوتبال رئال مادرید با ارائه پیشنهاد ۱۶۰ میلیون یورویی خواهان جذب امباپه است که پاریسی‌ها آن را رد کرده‌اند و پول بیشتری می‌خواهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیلیان امباپه یکی از ستارگان دنیای فوتبال است که شدیداً تحت نظر تیمی مثل رئال مادرید قرار دارد. پرز مالک لوس بلانکوس می‌خواهد او را یا امسال با پرداخت پول یا سال بعد به صورت رایگان جذب کند. البته امباپه چند سالی است که به رئال لینک می‌شود و هر بار انتقالش صورت نمی‌گیرد.

یک بار به بهانه‌ی درخواست دستمزد زیاد، یک بار مخالفت پاریس، و بار دیگر شیوع بیماری کرونا این اتفاق را با تأخیر مواجه کرد اما ظاهراً امسال شرایط متفاوت است و توافق نزدیک خواهد بود، چرا که خود بازیکن هم بارها اعلام کرده عاشق حضور در رئال مادرید است. اما یکی از نکته‌های عجیب این است که PSG امسال راموس، مسی، دوناروما، حکیمی و واینالدوم را جذب کرده و اینکه امباپه در این تیم نمی‌ماند تا قهرمان اروپا شود عجیب است.

لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن ژرمن در همین خصوص گفت: امباپه می‌خواهد پاریس را ترک کند و این کاملاً برای من واضح است، اگر رئال مادرید پیشنهاد بعدی را بالای ۱۶۰ میلیون بدهد به نظر می‌رسد که مورد قبول واقع شود. اگر امباپه بخواهد برود ما نمی‌توانیم او را به زور نگه داریم، اما این قضیه طبق شرایط ما است.

وی ادامه داد: کیلیان به ما قول داده بود که هیچ وقت باشگاه را رایگان ترک نخواهد کرد، این چیزی است که همیشه به ما گفته است. هیچ باشگاهی به جز مادرید علاقه مند به او نیست، ما هیچکس را به زور نگه نمی‌داریم، اگر کسی می‌خواهد جدا شود جلسات را می‌گذاریم و مذاکره می‌کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

او اضافه کرد: پیشنهاد اول رئال‌مادرید خیلی از آن چیزی که ما فکرش را می‌کردیم کمتر است. بله ۱۶۰ میلیون یورو بوده که از رقمی که ما سال ۲۰۱۷ برای جذب امباپه پرداخت کردیم کمتر است. استراتژی رئال کاملاً مشخص است. ۷ روز قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پیشنهادشان را ارائه کردند که به امباپه بفهمانند او را یا الان یا تابستان بعدی رایگان می‌خواهند. این کار بی احترامی است. کاری که دو سال است دارند انجام می‌دهند. ما برنامه دیگری نداریم که دوباره با رئال مذاکره کنیم، نقل و انتقالات نیمه شب ۳۱ آگست بسته می‌شود، اگر این پیشنهاد تغییری نکند ما امباپه را نگه می‌داریم و با او تمدید می‌کنیم، اما اجازه نمی‌دهیم که او با مبلغی کمتر از مبلغی که به موناکو دادیم، جدا شود.

لئوناردو در ادامه بیان داشت: ما هرگز در را به روی امباپه باز نکردیم که جدا شود، مردم میگویند من موافق فروش امباپه بودم و ناصر مخالف بوده که درست نیست و هر دو ما یک جور فکر می‌کنیم، اما اگر بازیکنی بخواهد برود طبق شرایط ما باید جدا شود. نمیدانم مادرید پیشنهاد را بالا می‌برد یا خیر، من فقط چیزی که میدانم، رفتار زشت مادریدی‌هاست. آن‌ها دو سال است که دارند روی این قضیه کار می‌کنند و با همه صحبت کرده‌اند، خانواده، بازیکن و...
شما (خبرنگاران) نظر ما را در مورد رفتار رئال مادرید میدانید. بی احترامی، نادرستی، غیرقانونی و غیرقابل قبول برای ارائه پیشنهادی که می‌دانند کافی نیست. ما همیشه می‌خواهیم کیلیان را داشته باشیم.

کد خبر 517112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.