آمار کرونا همدان ۳ شهریور؛ ۹ فوتی و ۱۷۸ ابتلای جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۱۷۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند و ۹ مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان همدان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _چهارشنبه سوم شهریور ماه ۱۴۰۰_ اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۷۸ بیمار جدید قطعی مبتلا به کرونا در استان همدان گزارش شده است.

وی افزود: مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۷۰۷ مورد بوده است که ۳۰۴ نفر در بخشی عادی و ۱۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند که حال ۵۱ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون ۲۳ هزار و ۵۴۲ نفر در استان همدان به کرونا ویروس مبتلا شدند.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان ۹ مورد فوتی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا استان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون دو هزار و ۵۵۱ نفر رسیده است.

طاهری در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، گفت: تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد یک هزار و ۱۷۱ نفر، بهار یک هزار و ۱۹۹ نفر، تویسرکان یک هزار و ۲۹۸ نفر، رزن ۹۶۱ نفر، درگزین ۳۲۳ نفر، فامنین ۳۵۹ نفر و کبودر آهنگ یک هزار و ۲۲۴ نفر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون در شهرستان ملایر چهار هزار و ۴۷۷ نفر، نهاوند دو هزار و ۸۸۰ نفر و همدان ۹ هزار و ۱۲۵ نفر به کرونا مبتلا شدند و ۵۲۵ مورد مثبت بستری نیز در بیمارستان‌های همدان مربوط به افراد غیربومی است.‌

کد خبر 517099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.