مصدومیت رونالدو در تمرینات یوونتوس

کریستیانو رونالدو در شرایطی که شایعات مربوط به نقل و انتقالات بیشتر و بیشتر می‌شود، تمرینات یوونتوس را به دلیل مصدومیت ترک کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم یوونتوس که در تمرینات امروز شرکت کرده بود به خاطر احساس ناراحتی و درد در ناحیه دست راست زودتر از سایر بازیکنان زمین تمرین را ترک کرد.

این بازیکن ۳۶ ساله پس از درگیری با الکس ساندرو در تمرین و برخوردی که با این بازیکن داشت از ناحیه بازوی راست دچار مصدومیت شد. ظاهراً برخوردی در این ناحیه بین دو بازیکن به وجود آمده است و به همین دلیل نیز اعضای تیم پزشکی یووه او را از زمین خارج کردند.

روز یکشنبه، رونالدو به شکل غافلگیر کننده‌ای از ترکیب اصلی تیم یوونتوس در دیدار اول سری آ برابر اودینزه دور بود، اما سرمربی بیانکونری یعنی ماکس آلگری تاکید کرد که این تصمیم کاملاً تاکتیکی است و حاشیه‌ها درباره مشکلات احتمالی و خروج این بازیکن صحت ندارد.

یوونتوس انتظار دارد رونالدو علیرغم تمایل خود برای جدایی، تابستان امسال نیز تصمیم به ماندن در ایتالیا گرفته و قرارداد خود را در این تیم به پایان برساند. قرارداد فعلی او در ورزشگاه آلیانز تا ژوئن ۲۰۲۲ ادامه دارد. وی سالانه ۳۱ میلیون یورو پس از مالیات به عنوان حقوق دریافت می‌کند. مبلغ سنگین دریافتی رونالدو باعث شده است تا این لحظه هیچ باشگاهی پیشنهادی برای او ارائه نکند، آن هم در شرایطی که کاپیتان تیم ملی پرتغال به طور رسمی به یوونتوس نگفته است که می‌خواهد برود.

کد خبر 517090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.