جمع‌آوری ۱۶۸ خودرو فرسوده در شهر اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پنج ماه نخست امسال در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر ۳۴۳ اخطاریه صادر شده و ۱۶۸ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در پنج ماه نخست سال‌جاری، اظهار کرد: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر ۱۲ هزار و ۱۹۶ تذکر و سه هزار و ۶۹۹ اخطاریه صادر شده و رفع تخلف ۱۰ هزار و ۸۲۴ متصدی صنف انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز تعداد دو هزار و ۵۲۸ اخطاریه صادر شده و یک هزار و ۱۶۹ مورد نصب تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شده است.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در پنج ماه نخست امسال در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر ۳۴۳ اخطاریه صادر شده و ۱۶۸ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت ۳۵۳ نفر دستفروش و ۱۱۱ نفر متکدی جمع‌آوری شده‌اند.

وی افزود: در پنج ماه نخست سال ۱۴۰۰ در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از مواردی مانند افزایش طبقات ۵۶۶ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز یک هزار و ۸۰۹ ساختمان، تبدیل وضعیت ۵۷۶ ساختمان و فعالیت شش هزار و ۷۰۰ کارگاه ساختمانی متخلف جلوگیری شده است.

محمدحسینی با اشاره به اقدامات این حوزه در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی سطح شهر (پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های سد معبر کننده با مصالح و نخاله) اظهار کرد: در این راستا هفت هزار و ۱۷۱ مورد اخطاریه صادر شده و ۸۲۳ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شده است.

وی ادامه داد: در این مدت در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۱۹۵ رأی اجرا شد و ۳۰۵ رأی نیز بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی اجرا شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در پنج ماه نخست سال جاری در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها ۸۱۷ رأی اجرا شده است.

کد خبر 517051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.