تا پایان شهریورماه قطعی برق برنامه‌ریزی شده خواهیم داشت

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت و هر میزان که مشترکان در مصرف برق صرفه‌جویی کرده و به مدیریت بار شبکه کمک کنند خاموشی کمتری را شاهد خواهیم بود.

سید محمدرضا نوحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و افزای بار شبکه خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده روز گذشته در استان اصفهان اعمال شده است.

صنایع فولادی بیشترین همکاری را در مدیریت بار داشته‌اند

وی افزود: البته اولویت اعمال مدیریت بار با صنایع است و در این رابطه صنایع فولادی در اصفهان بیشترین همکاری را دارند به طوری که مصرف برق خود را تا حد امکان کاهش داده‌اند تا خاموشی در بخش خانگی اعمال نشود.

خاموشی‌های روز گذشته استان اصفهان برنامه‌ریزی شده بوده است

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: هر گاه مدیریت بار صنایع به مینیمم برسد خاموشی در بخش خانگی اعمال خواهد شد، خاموشی‌های روز گذشته استان اصفهان نیز برنامه‌ریزی شده بوده است.

نوحی اضافه کرد: روز گذشته فقط دو بار رله‌های فرکانسی در قمصر و شهرکرد عمل کرده است و خاموشی برنامه‌ریزی نشده در استان اصفهان نداشته‌ایم.

وی تصریح کرد: خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت و هر میزان که مشترکان در مصرف برق صرفه‌جویی کرده و به مدیریت بار شبکه کمک کنند خاموشی کمتری را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 516974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.