سیتیزن‌ها به دنبال جذب یک مهاجم کلاس جهانی

تلاش‌های گواردیولا و تیم مدیریتی منچستر سیتی برای جذب هری کین ادامه دارد اما به تازگی یک گزینه دیگر نیز به لیست خریدهای سیتی اضافه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، با وجود نزدیک شدن به روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا، مهاجم تاتنهام هنوز در اولویت پپ گواردیولا قرار دارد و سیتیزن ها از سوی دیگر نیم نگاهی به جذب ستاره پرتغالی یوونتوس نیز دارند.

انتظار می‌رود که قهرمانان لیگ برتر انگلستان در پنجره فعلی اقدام به خرید یک ستاره تهاجمی قدرتمند کنند. در شرایط کنونی کریستیانو رونالدو در یوونتوس به شدت خواهان جدایی است و سران این باشگاه نیز مشکلی با خروج او ندارند با این حال مدت‌هاست که تیم منچسترسیتی روی جذب هری کین تمرکز کرده و بدون شک اولویت اول آن‌ها جذب کاپیتان تیم ملی انگلیس خواهد بود.

با وجود علاقه درازمدت گواردیولا و سیتی به جذب کین، دنیل لوی به عنوان مدیرعامل باشگاه تاتنهام بارها اعلام کرده است که تمایلی به فروش کین ندارد و قصد دارد این بازیکن را در تیم خود نگه دارد. کین مدتی است از ترکیب تاتنهام دور افتاده و هنوز بر سر انتقال او توافق خاصی نشده است.

سیتی رکورد نقل و انتقالات انگلیس را با پرداخت ۱۰۰ میلیون پوند (۱۳۶ میلیون دلار) برای جک گرالیش در اوایل بازه نقل و انتقالاتی شکست و حالا با نزدیک شدن به مهلت پایانی پنجره انتقالات، احتمال دارد که آن‌ها یک خرید رکوردشکن دیگر نیز انجام دهند.

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی می‌خواهد جانشینی مناسب برای بهترین گلزن تاریخ باشگاه یعنی سرخیو آگوئرو که در تابستان با انتقال رایگان به بارسلونا پیوست، پیدا کرده و به همین دلیل تمرکز زیادی روی جذب کین دارد. کین که در فصل گذشته بهترین گلزن و گل ساز لیگ برتر بود، سه سال از مدت قراردادش باقی مانده و اسپرز هیچ نشانه‌ای از تمایل به فروش ندارد. سیتی پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی برای کین ارسال کرده و احتمالاً تا پایان نقل و انتقالات یک بار دیگر نیز پیشنهادی را برای جذب ستاره تاتنهام ارسال کند.

البته مخالفت‌های متوالی توسط مدیریت باشگاه تاتنهام اسپرز باعث شده تا سیتیزن ها نگاهی نیز به رونالدو به عنوان گزینه جانشین کین در نقل و انتقالات داشته باشند. پس از تساوی ۲-۲ یووه مقابل اودینزه در آخر هفته بود که گمانه زنی‌ها درباره آینده ملی پوش پرتغالی افزایش یافت چرا که این بازیکن در دیدار اول یوونتوسی‌ها روی نیمکت بازی را دنبال کرد. هرچند منابع ایتالیایی تاکید کرده‌اند که رونالدو درخواستی برای ترک یوونتوس ندارد و غول‌های سری آ نیز هیچ پیشنهادی برای او دریافت نکرده‌اند.

کد خبر 516969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.