هدفون بی‌سیم Boult Audio Pro Bass Qcharge در هند عرضه شد

شرکت هندی Boult Audio یک هدفون بی سیم جدید به نام ProBass Qcharge را وارد بازار کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Boult Audio ProBass Qcharge یک هدفون بی سیم گردن‌آویز بسیار سبک است که در برابر نفوذ عرق و مایعات مقاوم است. سرهای سیلیکونی نرم این هدفون به راحتی روی گوش قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند بدون اینکه اذیت شوند تمام طول روز از این هدفون استفاده کنند. باتری استفاده شده در این هدفون تا ۲۴ ساعت شارژدهی دارد و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

این محصول گواهینامه IPX5 را دریافت کرده است بنابراین در برابر نفوذ آب مقاوم است. ایربادزهای داخل آن از میکرووفرهایی بهره می‌برند که از آلیاژ آلومینیوم تولید شده‌اند بنابراین کیفیت صدای تولید شده افزایش یافته است. از آنجایی که ایربادزها از یک طراحی مغناطیسی بهره می‌برند زمانی که کاربران از آن‌ها استفاده نمی‌کنند به یکدیگر می‌چسبند به همین دلیل آسیبی به سیم‌های آن وارد نمی‌شود.

این هدفون بی سیم با استفاده از یک پورت USB-C شارژ می‌شود که با هر ۱۵ دقیقه شارژ کردن این محصول می‌توان بیش از ۱۵ ساعت به موسیقی گوش داد البته در عرض ۳۰ دقیقه شارژ کامل می‌شود علاوه بر این با دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت (Google Assistant) و سیری (Siri) سازگاری دارد و در سه رنگ مشکی، آبی و سبز عرضه می‌شود و قیمت آن نیز ۱۶ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 516914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.