جوکار: حفظ کرامت زندانیان واجب است

رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ کرامت زندانیان واجب است. نباید در دوران محکومیت زندانیان مجازات مضاعف بر آنها جاری شود؛ زیرا رفتاری خلاف قانون و شرع اسلام است. رعایت کرامت زندانیان قطعاً باید مورد توجه قرار گیرد.

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تصاویر منتشر شده از زندان اوین اظهار کرد: کلیپ‌های که طی روزهای گذشته از زندان اوین منتشر شده، عملکرد کلی قوه قضاییه را زیر سؤال برده چون ممکن است یک‌ رفتار اشتباه با زندانیان به کل عملکرد سیستم قضائی و قضات خدوم تعمیم داده شود.

وی افزود: زمانی که مردم این کلیپ را تماشا می‌کنند نسبت به خدمات قوه قضائیه دلسرد می‌شوند در صورتی که رئیس دستگاه قضائی و بدنه این قوه در حال خدمت رسانی و تغییر و تحولات بسیار شایسته‌ای هستند.

رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است پس از بررسی دقیق و راستی‌آزمایی تصاویر این کلیپ‌ها، با خاطیان برخورد جدی شود تا دیگر شاهد بروز چنین صحنه‌هایی در هیچ زندانی از کشور نباشیم.

جوکار تاکید کرد: حفظ کرامت زندانیان واجب است. نباید در دوران محکومیت زندانیان مجازاتی مضاعف بر آنها جاری شود زیرا رفتاری خلاف قانون و شرع اسلام است. رعایت کرامت زندانیان قطعاً باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 516905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.