۹ طرح عمرانی و عام‌المنفعه شهرداری لوندویل به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار لوندویل گفت: به مناسبت هفته دولت ۹ طرح عمرانی و عام المنفعه شهرداری این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

نعمت یاورپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، ۹ طرح عمرانی و عام‌المنفعه شهرداری لوندویل شامل آسفالت معابر، کانال هدایت آب‌های سطحی، تعریض خیابان، جدول کاری، احداث پل، توسعه فضای سبز، آزادسازی خیابان، تابلو شهدا و تابلوهای ورودی و خروجی شهر، روز دوشنبه هشت شهریورماه جاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی افتتاح و به بهره‌داری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در خیابان امام خمینی(ره) و کوچه‌های شهر به مساحت دو هزار و ۷۱۴ متر مربع آسفالت‌ریزی شده است. افزود: کانال هدایت آب‌های سطحی در سهراب محله به طول ۳۰۰ متر احداث شده و خیابان امام خمینی (ره) روبروی بازار ماهی فروشان به طول حدود یکصد متر تعریض شده و تعداد پنج عدد تیر چراغ برق در این نقطه جابجا شده است.

شهردار لوندویل با اشاره به جدول گذاری به طول ۵۰۰ متر در خیابان امام خمینی (ره) و احداث چهار دهنه پل در این خیابان گفت: سه دهنه از این پل‌ها با پنج متر طول و دو متر عرض و یک دهنه نیز با ۱۵ متر طول و دو متر عرض احداث شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری فضای سبز شهر لوندویل به طول یک هزار متر توسعه یافته است، افزود: تعداد ۲۵ عدد تابلو شهدا در ابعاد کوچک و سه عدد تابلو بزرگ در کوچه و معابر شهر نصب شده و دو عدد تابلو خوش آمدگویی به طول پنج متر و عرض ۲.۵ در ورودی و خروجی شهر نصب شده است.

یاورپور با اشاره به آزادسازی و تملک حریم خیابان امام خمینی (ره) به مساحت ۱۲۰ متر مربع گفت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۱۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 516883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.