پیام تسلیت مشاور عالی فرمانده کل قوا به مناسبت درگذشت آیت الله فقیه ایمانی

مشاور عالی فرمانده کل قوا درگذشت آیت الله فقیه ایمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرلشکر پاسدار سیدیحیی رحیم صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا، طی پیامی درگذشت آیت‌الله سید کمال فقیه ایمانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر سید محمدرضا فقیه ایمانی

سلام علیکم

خبر درگذشت استاد اخلاق و عالم وارسته، فقیه پارسا و انقلابی مرحوم حضرت آیت الله آقای سید کمال فقیه ایمانی واصل و موجب تألم خاطر گردید.

عمر سراسر برکت این عالم فرزانه و روحانی کم نظیر صرف فعالیت‌های اثر گذار، انقلابی و ماندگار و خدمت به اقشار مردم، مستضعفان و طلاب و محققان امور دینی گردید. سوابق مبارزاتی پیش از انقلاب علیه رژیم طاغوت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات عام‌المنفعه و خالصانه ایشان در تأسیس مراکز درمانی و بیمارستانی، حوزه علمیه و مرکز تحقیقات در کنار فعالیت‌های علمی و پژوهشی در ترویج قرآن و اسلام خصوصاً تالیفات مرتبط با تفسیر قرآن کریم به زبان‌های خارجی، از این عالم مجاهد را چهره ماندگار و محبوب قلب مردم به ویژه مردم عزیز اصفهان ساخته بود.

پایگاه مردمی و اجتماعی گسترده مرحوم آیت الله سید کمال فقیه ایمانی در استان اصفهان و همچنین فعالیت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی از آن مرحوم شخصیت چند وجهی و اثر گذار در اذهان مردم ساخته است که امتداد برکات آثار ایشان همواره باقی و در یاد و خاطره‌ها خواهد ماند.

اینجانب رحلت این مجاهد خستگی‌ناپذیر را به خانواده محترم و معزز ایشان و سایر بازماندگان و خصوصاً جامعه محترم روحانیت، مردم و نخبگان اصفهان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و همنشینی با ائمه معصومین -علیهم السلام- و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا»

کد خبر 516844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.