نوسازی و تعمیر باکس‌های زباله تبریز

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از نوسازی و یا تعمیر همه باکس‌های زباله این شهر طی اجرای طرح پاکسازی محلات آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا قربانیان تبریزی در بازدید از فعالیت نیروهای خدمات شهری و همچنین وضعیت باکس‌های زباله سطح شهر اظهار کرد: به دنبال دستور سرپرست شهرداری تبریز، سازمان مدیریت پسماند شهرداری پس از طی مراحل قانونی و برگزاری مناقصه سه هزار باکس زباله خریداری کرد و بین مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز توزیع خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۵۰۰ باکس زباله تحویل مناطق مختلف شهرداری شده که جایگزین باکس‌های مستعمل می‌شود.

قربانیان با بیان اینکه در شهر تبریز بالغ بر پنج هزار و ۵۰۰ باکس زباله وجود دارد، افزود: با توجه به ظرفیت مشخص باکس‌های زباله از شهروندان خواهشمندیم از رهاسازی نخاله ساختمانی در آنها خودداری کنند تا شاهد مستعمل شدن باکس‌ها نباشیم.

گفتنی است، در راستای اجرای طرح پاکسازی کوچه به کوچه محلات شهر، علاوه بر جایگزینی باکس‌های نو به جای انواع مستعمل، باکس‌های زباله معیوب که نیاز به تعمیر داشته در کارگاه‌های مختلف معاونت خدمات شهری تعمیر، بازسازی و به چرخه جمع آوری پسماندهای شهری افزوده می‌شود.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد در حوزه خدمات شهری موضوع را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 516834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.