زن جوان زنده زنده در آتش سوزانده شد

اعتراف نابغه بین‌المللی رایانه‌ای به ۲۱ فقره سرقت، غرق‌شدن نوجوان در دریای خزر، خودکشی دختر ۱۸ ساله از بالای پل هوایی، کشته شدن ۲ مرد و یک زن در تصادفی تلخ، اعتراف به قتل زن جوان توسط شوهر خشمگین و سوزاندن زن جوان در آتش را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی دامغان گفت: سارق ۲۵ ساله که نابغه کشوری و بین‌المللی رایانه‌ای بود به ۲۱ فقره سرقت از گیم نت‌ها و واحدهای ارائه خدمات رایانه‌ای در این شهرستان اعتراف کرد.

سیدرضا علوی اظهار کرد: سارق ۲۵ ساله که در سوابق متهم، کسب رتبه در مسابقات رایانه‌ای کشوری و بین‌المللی به چشم می‌خورد، توسط نیروهای انتظامی دستگیر شد.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع چند فقره سرقت از گیم نت‌ها و واحدهای ارائه خدمات رایانه‌ای در سطح شهرستان دامغان، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با تحقیقات گسترده و جمع‌آوری تمام مستندات، سرنخ‌هایی از یک سارق غیربومی به دست آمد و اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای اجرای عملیات دستگیری در تهران انجام شد.

وی از عملیات پیچیده و ساعت‌ها تعقیب و مراقبت نامحسوس مأموران پلیس آگاهی شهرستان دامغان، در اطراف محل اختفای متهم خبر داد و گفت: سرانجام با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران، متهم مورد نظر دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.

غرق‌شدن نوجوان در دریای خزر

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان گفت: نوجوان ۱۴ ساله اسالمی که برای شنا به دریای خزر، در محدوده روستای سیاه چال این بخش رفته بود، به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا غرق شد.

پیمان اسدی با بیان اینکه پس از گزارش مردم منطقه، نیروهای اورژانس ۱۱۵ فوری به محل حادثه اعزام شدند، افزود: کارکنان اورژانس این نوجوان را از آب بیرون آورده و به رغم مشاهده نشدن علائم حیاتی در وی، پس از انجام عملیات CPR یا احیا قلبی – تنفسی بر روی او، این نوجوان را به بیمارستان َشهید نورانی تالش منتقل کردند.

وی اضافه کرد: به رغم تلاش‌های نیروهای اورژانس و کارکنان بیمارستان تالش، علائم حیاتی این فرد برنگشت و جان باخت.

خودکشی دختر ۱۸ ساله از بالای پل هوایی

فرمانده انتظامی میانه از وقوع یک فقره خودکشی خبر داد و افزود: در این حادثه خانمی ۱۸ ساله با پرتاب خود از بالای پل هوایی اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.

محمدتقی سلطانی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است گفت: افراد در برخورد با مشکلات با صعه صدر و آرامش برخورد کنند و از مشاوران و مددکاران اجتماعی مجرب استفاده کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

کشته شدن ۲ مرد و یک زن در تصادفی تلخ

مدیر روابط عمومی شهرداری محلات گفت: وقوع یک فقره تصادف در محور محلات - خمین بعد از دانشگاه دولتی محلات به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی محلات اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان با یک دستگاه خودرو امداد به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سروش افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی تاکسی پژو و یک دستگاه خودروی پژو پارس به شدت با یکدیگر برخورد کردند که در اثر این حادثه راننده خودروی پرشیا در دم جان باخت و راننده تاکسی نیز که در درون خودرو محبوس شده بود، به علت شدت جراحات وارده فوت کرد. همچنین در این حادثه یک سرنشین خودرو تاکسی که یک زن بود مصدوم و با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان امام خمینی محلات منتقل شد که تلاش پزشکان برای نجات او ثمر نداشت و به علت شدت جراحات فوت کرد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محلات نیز افزود: در این عملیات رهاسازی راننده محبوس تاکسی توسط آتش نشانان و نیروهای امدادی هلال احمر صورت گرفت. علت وقوع این حادثه اعلام نشده است.

اعتراف به قتل زن جوان توسط شوهر خشمگین

محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با مرگ زن جوان رسیدگی به این پرونده خانوادگی از سوی کارآگاهان جنایی استان البرز بار دیگر آغاز شد و در حالی که جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شده بود به دستور بازپرس شعبه ۱۶ دادسرای ناحیه ۳ شهید بهشتی، دستور دستگیری متهم صادر شد.

کارآگاهان جنایی با توجه به‌نظریه پزشکی قانونی و تشریح و تحلیل برگه معاینه و بررسی پرونده بالینی جسد دریافتند که این زن در اثر شدت ضربات و جراحات وارده به سرش به قتل رسیده است.

با دستگیری شوهر مقتول وی گفت: من و همسرم مدت‌ها با هم درگیر بودیم و اختلاف داشتیم علت این دعوا و درگیری‌ها هم بر سر خانه‌ای بود که در آن زندگی می‌کردیم و به اسم همسرم بود روز حادثه دوباره با هم بحث کردیم و من بشدت عصبانی شده و کنترل خود را از دست دادم یک لحظه صندلی چوبی را برداشته و محکم بر سر و صورت همسرم کوبیدم و این اتفاقات در یک چشم بر هم زدن رخ داد بعد هم با چکش خودم را زدم می‌خواستم به پلیس بگویم در دفاع از خودم مجبور شدم همسرم را بزنم اما در نهایت همسرم کشته شد و الان بشدت از این اتفاقی که رخ داده پشیمانم ما یک فرزند داریم و من خودم را مستحق مرگ می‌دانم....

زن جوان زنده زنده در آتش سوزانده شد

مرد جوان به اتهام آتش کشیدن همسرش و قتل او تحت بازجویی قرار گرفت. تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مشکوک زن جوان ادامه دارد.

صبری نام زن ۲۹ ساله‌ای بود که روز قبل وقتی روستای تکاب ایرانخواه شهرستان سقز، در آتش سوخت در نفس‌های آخرش نام دختر یک ساله‌اش، تنها کلامی بود که بر لب داشت.

اما با الف آخر نفسش قطع شد ولی صدای گریه‌های آنیا از وقتی مادرش او را در دوران کودکی تنها گذاشت خاموش نمی‌شود و بهانه گیری‌های کودکی که پناهش را از دست داده است تمامی ندارد، شوهر صبری خلعتبری به اتهام قتل همسر تحت بازجویی قرار گرفت.

برادر صبری خلعتبری جزئیات مرگ مشکوک خواهرش را این طور شرح داد :«۳۰ مرداد ساعت ۹ شب، ناگهان صدای انفجار از خانه خواهرم برخاست و همسایه‌های او در روستای تکاب خیلی سریع به کمکش آمده بودند و او را به بیمارستان رسیدند. اما سوختگی خواهرم به حدی شدید بود که بلافاصله بعد از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

پزشکان گفته بودند که خواهرم صد در صد سوخته بود و در گزارش بیمارستان مرگ او را مشکوک اعلام کرده بودند و برای همین شوهر او تحت بازجویی قرار گرفت. شوهر خواهرم در بازجویی‌ها گفته بود که وقتی در دستشویی بودم صدای انفجار چراغ نفتی شنیدم. همسرم در اتاق بود و دخترمان را در اتاق دیگر خوابانده بود، اما ما به دلیل اختلافات قبلی که خواهرم با شوهرش داشت از او شکایت کردیم و جسد صبری برای معاینات به پزشکی قانونی منتقل شد. نتیجه گزارش پزشکی قانونی هنوز مشخص نشده است.»

برادر صبری در مورد سابقه اختلافات او و همسرش گفت: «خواهرم متولد سال ۷۱ بود و شوهرش که کشاورز بود از او دو سال کوچک‌تر بود. آنها چهار سال قبل ازدواج کرده بودند اما خواهرم هیچ امکانات رفاهی برای زندگی نداشت. برای همین همیشه با شوهرش اختلافات شدید داشت به حدی که یک پرونده قضائی در حال رسیدگی دارند. بارها ریش سفیدان روستا آنها را آشتی داده بودند و در این چهار سال خیلی کم خواهرم سر زندگی اش بود و همیشه در خانه ما بود. من چند بار به او گفته بودم که اگر با شوهرت سازش نداری، از او طلاق بگیر. اما صبری می‌گفت که شوهرم من را دوست دارد و حالا که یک فرزند هم دارم نمی‌توانم به طلاق فکر کنم.»

در حالی که شوهر صبری بعد از بازجویی، در حال حاضر آزاد است، رسیدگی به پرونده برای روشن شدن علت مرگ مشکوک صبری خلعتبری ادامه دارد.

کد خبر 516819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.