مهلت فراخوان «فصل کارتون۲» تمدید شد

فراخوان« فصل کارتون ۲» که در تیرماه منتشر شده بود تا دهم شهریور ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، مسابقه «فصل کارتون ۲» با همکاری حوزه هنری استان اصفهان و با حمایت شرکت فولاد مبارکه با دو محور موضوعی «دردسرهای تولید و کارآفرینی» و «نقش صنایع پیشرو در توسعه کشور» برگزار می‌شود.

عنوان بخش اصلی این مسابقه «دردسرهای تولید و کارآفرینی» با ریز موضوعات مشکلات صنایع و تولیدکننده‌ها (تحریم؛ تورم؛ قاچاق و …)، موانع پیش روی تولیدکنندگان و کارآفرینان، استفاده از رانت و پارتی برای واردات بی رویه، نقش کارآفرینان در رونق اقتصادی است.

همچنین موضوع بخش ویژه این مسابقه «نقش صنایع پیشرو در توسعه کشور» است و جایزه ویژه صنعت را به همراه خواهد داشت. مسابقه «فصل کارتون ۲» ویژه اعضا خانه کاریکاتور اصفهان برگزار می‌شود؛ اما هنرمندان دیگر شهرها نیز می‌توانند به عنوان مهمان در این مسابقه حضور یابند.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را برای شرکت در مسابقه «فصل کارتون» به آدرس esfahancartoon@gmail.com ارسال کرده و در قسمت موضوع ایمیل قید کنند که مربوط به جشنواره «فصل کارتون ۲ اصفهان» است.

جوایز مسابقه «فصل کارتون ۲» برای نفر اول ۳۰ میلیون ریال و نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال تعیین شده است.

گفتنی است، آخرین مهلت ارسال اثر ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ بود که تا دهم شهریور ماه تمدید شد و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس تلگرامی و اینستاگرام ESFAHANCARTOON@ مراجعه نمایند.

کد خبر 516797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.