تاکید بر تشکیل کمیسیون‌های شورای شهر تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید به سرعت کمیسیون‌ها تشکیل شود تا کارها به سرعت انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران با اشاره به حذف تشکیل کمیسیون‌ها از دستور جلسات شورا اظهار کرد: یکی از تعهدات شورای ششم تعیین تکلیف شهردار تهران بود. ما بر سر قول خود بودیم و دو هفته تمام وقت گذاشتیم و در دومین جلسه شورا گزینه منتخب را معرفی کردیم.

وی ادامه داد: مجلس نیز انقلابی عمل کرد و به مدیریت جهادی در شهر تهران کمک کرد تا به قول خود پایبند باشیم اما به نظر می‌رسد که وزارت کشور کار را رها کرده و گویا مسئولیت را به آینده و زمان وزیر جدید موکول کرده است. این عملکرد با روحیه انقلابی منافات دارید و مسئولین وزارت کشور در این زمینه کوتاهی کردند.

وی ادامه داد: مردم توقع دارند کارها در شهر بچرخد و مقدمه آن این است که کمیسیون‌های تخصصی در شورا شکل بگیرد اما در جلسه گذشته علیرغم درخواست دوستان این اتفاق نیفتاد و این جلسه از دستور کار خارج شد.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: باید به سرعت کمیسیون‌ها تشکیل شود تا کارها به سرعت انجام شود.

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تعیین تکلیف کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران گفت: بنا بر هماهنگی‌ها قرار است روز یکشنبه هفته آینده تکلیف کمیسیون‌های تخصصی مشخص شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز شورا بدون وقفه به فعالیت خود ادامه می‌دهد، گفت: علی‌رغم اینکه هنوز کمیسیون‌ها تشکیل نشدند اما این مسئله منجر به توقف فعالیت شورا نشده است.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: با توجه به ظرفیتی که در این دوره از شورای شهر تهران وجود دارد و نیروهای جوان و باتجربه حضور دارند قطعاً اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و شاهد تحول‌خواهی و حرکت رو به جلو در شورا و مدیریت شهری خواهیم بود.

کد خبر 516787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    0 0
    وای بر ما با این شورا و آن شهردار