آمادگی شهرداری تهران برای اعزام نیروی مراسم اربعین

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به واکسیناسیون کارکنان شهرداری زمینه اعزام نیرو برای مراسم اربعین فراهم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری در پایان جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره وضعیت جسمی مهندس چمران گفت: در جلسه گذشته کسالتی برای آقای چمران عارض شد و تمایل داشتند که در منزل استراحت کنند. توصیه این بود به بیمارستان مراجعه کرده و روند درمان ایشان بررسی شود. البته مورد خاصی نیست اما تصمیم کادر پزشکی این بود چکاپی در بیمارستان داشته باشند و بعد از آن به منزل می‌روند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اعزام نیروهای خدماتی شهرداری به مراسم اربعین حسینی در عراق گفت: با توجه به انجام واکسیناسیون زمینه برای حضور نیروهای خدماتی به صورت محدود در اربعین فراهم است. در حال مذاکره هستیم و کسانی که مراحل واکسیناسیون را طی کرده‌اند چه نیروهای خدماتی چه شهروندان ان‌شاءالله به صورت محدود با هماهنگی دولت عراق بتوانیم این اقدام را در دستور داشته باشیم.

سروری در پاسخ به این سوال که با توجه به ورود کشور به پیک ششم کرونا اعزام نیروهای خدماتی ضرورتی دارد یا خیر، گفت: این موضوع با هماهنگی ستاد ملی کرونا انجام خواهد شد و اگر نتیجه بررسی تخصصی این باشد که این اقدام نشود اتفاق نخواهد افتاد.

نایب رئیس شورای شهر تهران درباره علت تأخیر برگزاری انتخابات کمیسیون‌ها گفت: ترکیب بندی احتمالی از سوی آقای چمران ارائه شده و با وجود کسالت پیش آمده برای وی ترجیح دادیم تا کمی صبر کنیم تا در جلسه بعدی این مساله مشخص شود.

سروری درباره برگزاری جلسات هم‌اندیشی گفت: برخی بحث‌های فنی داریم که انجام آن‌ها در جلسه رسمی مشکل است و در این جلسات با صبر و تحمل بیشتری صحبت می‌کنیم و بررسی می‌کنیم و جمع بندی آن در جلسات رسمی مطرح می‌شود.

کد خبر 516786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.