۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
رویای مادرید از جنس امباپه

پرز و رئال مادرید هیچ گاه تا این حد به جذب ستاره جوان فرانسوی پاریس سن ژرمن نزدیک نشده بودند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، پاریس سن ژرمن شکست را در نبرد خود برای حفظ کیلیان امباپه پذیرفته است و مهاجم فرانسوی از پذیرش چندین پیشنهاد برای تمدید قرارداد خودداری کرده تا وی بیش از هر زمانی به رئال مادرید نزدیک شود.

بدون شک آوای خوشحالی و اشک شوق مادریدی‌ها را می‌تواند شنید و احساس کرد، چرا که کیلیان امباپه چندین پیشنهاد متعدد از سوی سران باشگاه پی اس جی را رد کرده و صراحتاً گفته است که میلی به حضور در این تیم ندارد. رئال مادرید که مدت هاست برای جذب امباپه نقشه کشیده، بالاخره در یک قدمی جذب این بازیکن قرار دارد. مادریدی‌ها امیدوار هستند که بتوانند در همین تابستان توافق لازم را با پاریس حاصل کنند.

قرارداد فعلی مهاجم اصلی تیم ملی فرانسه تابستان آینده به پایان می‌رسد، بدین معنا که پی اس جی او را به صورت رایگان درست یک سال دیگر از دست خواهد داد و به همین خاطر می‌توان انتظار داشت که آن‌ها مایل باشند تا برای جلوگیری از ضرر چند میلیون یورویی، امباپه را به فروش برسانند.

به این ترتیب، طرفداران لیگ فرانسه خود را برای جابه‌جایی احتمالی امباپه آماده می‌کنند. البته هنوز خبرگزاری‌های فرانسوی اشاره خاصی به توافقات امباپه با پی اس جی نکرده‌اند، با این حال سایر منابع معتبر در دنیا از نزدیکی رئال به جذب امباپه و تحقق رؤیای دیرینه آنها خبر داده اند.

امباپه آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد پاریس که ۵ سال اعتبار داشت را رد کرده است. این پیشنهاد که شامل افزایش حقوق قابل توجهی نیز می‌شد، روز دوشنبه به مدیربرنامه‌های ستاره فرانسوی ارسال شده اما این بازیکن مانند پیشنهادات قبلی، آن را رد کرده است.

در نتیجه، پاریس سن ژرمن در حال بررسی گزینه‌های جانشینی امباپه است و ریچارلیسون، بازیکن برزیلی اورتون در صدر لیست قرار دارد. احتمالاً وی توسط نیمار به باشگاه پیشنهاد شده و با توجه به ملیت برزیلی او می‌توان متصور شد که ریچارلیسون گزینه اصلی جایگزینی امباپه باشد.

هنوز پیشنهادی از رئال مادرید برای پی اس جی ارسال نشده است اما یک باشگاه انگلیسی در زمینه پیشنهادات پیش قدم شده. با این حال، علاقه بلند مدت رئال مادرید و استراتژی پرز در پشت این انتقال، آنها را در موقعیت برتر قرار می‌دهد و از سوی دیگر کیلیان امباپه نیز مصمم است تا بزرگترین جوایز فوتبال را از آن خود کند و شاید رئال مادرید بهترین مقصد برای او باشد.

کد خبر 516782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.