راه‌اندازی سازمان سرمایه‌گذاری در شهرداری ساری

سرپرست شهرداری ساری از راه‌اندازی سازمان سرمایه گذاری در این شهر خبر داد همچنین در سال جاری شهرداری ساری، سازمان بافت کهن را راه‌اندازی کرده بود.

به گزارش ایمنا، جواد طالبی در جمع مدیران شهرداری ساری راه‌اندازی سازمان سرمایه‌گذاری در شهرداری ساری را بهترین فرصت برای جذب سرمایه‌گذار دانست و اظهار کرد: مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت سرمایه‌گذار در اجرای پروژه‌های مختلف شهری نقش مهمی دارد و به حرکت در مسیر پیشرفت ساری شتاب مطلوب می‌بخشد.

وی با اشاره به اهم فعالیت‌های این نهاد خدمات‌رسان پرداخت و به پروژه‌های در حال انجام شهرداری ازجمله فاز یک پیاده‌راه خیابان جمهوری اسلامی و بازپیرایی میدان ساعت بر اساس طرح نوستالژی گفت: احیای محله قدیمی آب‌انبار نو در هسته مرکزی شهر در حال انجام است.

سرپرست شهرداری ساری احداث پارک ترافیک در بوستان ملل با هدف آموزش شهروندی را از دیگر اقدامات شهرداری ساری عنوان کرد و به پارک جنگلی سه کوه تپه به‌عنوان بهترین ظرفیت گردشگری در مرکز استان اشاره کرد و از راه‌اندازی جاده سلامت در این پارک جنگلی خبر داد و گفت: احداث سکوی انتقال زباله نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند خرسندم که با حذف برون سپاری در هزینه‌های شهروندی صرفه‌جویی مطلوب در این امر صورت گرفت.

وی با اشاره به بدهی آب و فاضلاب به شهرداری ساری از گذشته‌های دور گفت: به جد پیگیر احقاق حق شهرداری از این دستگاه و دیگر نهادهای خصوصی و دولتی است.

سرپرست شهرداری ساری به گزارش درآمد یک‌ماهه شهرداری پرداخت و افزود: شهرداری ساری در یک ماه گذشته ۵۴ میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

وی در مورد معوقات نیروهای بازنشسته شهرداری ساری گفت: بخشی از مطالبات بازنشستگان شهرداری پرداخت شد مابقی نیز بر اساس اولویت‌بندی و حصول درآمد پرداخت می‌شود.

کد خبر 516773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.