۸ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری تالش به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار تالش گفت: به مناسبت هفته دولت، هشت طرح عمرانی و خدماتی شهرداری این شهر به بهره برداری می رسد.

شهرام غنی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، هشت طرح عمرانی و خدماتی شهرداری تالش شامل آسفالت معابر، موزائیک فرش، بتن ریزی، دیوار حفاظتی، کانال هدایت آب‌های سطحی، تابلو یادمان شهدا، رنگ آمیزی سطح شهر، کف سازی نهر به صورت تجمیعی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه آسفالت معابر در شهرک فجر، خیابان‌های طاووسی، سلامی و سلسال، مسیر پارک سیاه‌داران به مساحت هشت هزار و ۴۰۰ متر مربع اجرا شده است، افزود: موزائیک فرش در ورودی جنوبی شهر، خیابان‌های سید نیکی، لادن، بلوار امام رضا (ع) و سایر نقاط شهر به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع انجام شده است.

شهردار تالش با بیان اینکه بتن ریزی در معابر شهر به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع انجام شده است. خاطرنشان کرد: کف سازی نهر نوحه کران، در خیابان خیام به طول یکصد متر اجرا شده است.

وی با اشاره به احداث کانال هدایت آب‌های سطحی در خیابان‌های علوی، شهید چمران و کوچه بسیج به طول ۳۰۰ متر گفت: دیواره حفاظتی ضلع جنوبی رودخانه کرگانرود به طول ۲۷ متر احداث شده است.

غنی زاده با اشاره به خط‌کشی خیابان‌ها و رنگ آمیزی جداول به طول یک هزار و ۵۰۰ متر گفت: تابلو یادمان شهدا با ارتفاع ۱.۵ متر تهیه شده که در بالای آن یک سازه ۵۰ سانتی متری، مزین به عکس شهدا قرار دارد در خیابان آیت الله طالقانی نصب شده است.

وی با بیان این طرح‌ها از اواخر بهمن ماه سال ۱۳۹۹ تاکنون اجرا شده و چهارشنبه سوم شهریورماه جاری به بهره برداری می‌رسد، افزود: برای اجرای این طرح در مجموع ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

کد خبر 516704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.