شیائومی Mi 11T چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی Mi 11T اخیرا گواهی FCC را دریافت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی جدید شیائومی با شماره مدل 20181111RG اخیراً گواهی FCC را دریافت کرده است. این گوشی که Mi 11T نام دارد از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند و بر اساس رابط کاربری MIUI 12.5 اجرا می‌شود و به فناوری NFC مجهز شده است.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و به تراشه دایمنسیتی یک هزار و ۲۰۰ مجهز است. گوشی جدید شرکت شیائومی نسبت به نسل پیشین خود دارای ماژول دوربین بزرگ‌تری است، یک دوربین سه گانه در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود.

انتظار می‌رود که گوشی شیائومی Mi 11T Pro با شماره مدل M2107113SG دارای صفحه نمایش OLED 120 هرتزی باشد. به نظر می‌رسد که یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی این گوشی تعبیه خواهد شد که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌شود. گوشی شیائومی Mi 11T Pro به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. به احتمال بسیار زیاد شرکت شیائومی محصولات سری Mi 11T را ۱۵ سپتامبر عرضه خواهد کرد.

کد خبر 516687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.