قابلیت جدید  ایربادز وان پلاس Buds Pro چیست؟

ایربادز OnePlus Buds Pro به منظور متصل شدن به دو دستگاه به صورت همزمان به فناوری اتصال دوگانه مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت وان پلاس ماه گذشته هدفون Buds Pro TWC که به بلوتوث V5.2، فناوری ANC و شارژ بی سیم Qi مجهز شده است را وارد بازار کرد. از آنجایی که این محصول از بلوتوث V5.2 پشتیبانی می‌کند به آسانی به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود، برای متصل کردن این هدفون به دستگاه دیگر کاربران باید اتصال آن به محصول اول را قطع کنند.

شرکت وان پلاس قصد دارد فناوری جدیدی به ایربادز خود اضافه کند تا بتوان آن را به صورت همزمان به دو محصول متصل کرد، این قابلیت "اتصال دو گانه" نام دارد. در این صورت کاربران می‌توانند ایربادز خود را به دو محصول متصل کنند و به راحتی بین آن‌ها جا به جا شوند، هنوز اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست.

ایربادز وان پلاس Buds Pro با درایورهای ۱۱ میلی متری عرضه می‌شود، پایه‌های این محصول نیز دارای روکش کروم براق هستند. محصول ذکر شده از قابلیت حذف نویز هوشمند تطبیقی بهره‌مند شده است. شرکت سازنده اعلام کرده است که کاربران می‌توانند با استفاده از کیس شارژ این مدل ایربادز با هر بار شارژ کردن به مدت ۳۸ ساعت از آن استفاده کنند. شارژ بی سیم Qi این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد که تنها با ۱۰ دقیقه شارژ کردن ایربادز ۱۰ ساعت به موسیقی گوش دهند.

کد خبر 516674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.