جشنواره تورنتو میزبان واکسینه‌ها خواهد بود

جشنواره فیلم تورنتو اعلام کرد میزبان شرکت کنندگانی خواهد بود که در برابر کووید ۱۹ واکسینه شده باشند.

به گزارش ایمنا و به نقل از ورایتی، برگزار کنندگان جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۲۱ دیروز اعلام کردند شرکت‌کنندگان در این جشنواره باید واکسن کرونا زده باشند و آن دسته از بازیگران، مدیران هالیوود یا روزنامه‌نگاران و دیگر مهمانانی که واکسن نزده‌اند باید مدارکی که نشان دهنده تست منفی کووید باشد ارائه کنند.

در عین حال همه شرکت کنندگان موظف هستند از ماسک استفاده کنند. در توئیتر این جشنواره آمده که از کارکنان جشنواره گرفته تا تماشاگران و بازدیدکنندگان آن که از ۹ تا ۱۸ سپتامبر (۱۸ تا ۲۷ شهریور) برگزار می‌شود باید مدارکی مبنی بر واکسیناسیون کامل یا آزمایش منفی کووید خود را ارائه کنند.

جشنواره فیلم کن که دو ماه پیش برگزار شد نیز چنین دستورالعملی را رعایت کرد و افرادی که واکسیناسیون کامل انجام نداده بودند هر ۴۸ ساعت یک بار آزمایش کووید انجام دادند.

در حالی که جشنواره تورنتو سال پیش به صورت مجازی برگزار شد، امسال به صورت فیزیکی اما محدودتر برگزار می‌شود. در عین حال امکان نمایش مجازی برای آن‌هایی که قادر به سفر به کانادا نیستند در نظر گرفته شده است.

در چهل و ششمین دوره این جشنواره سالانه، اکران فیلم «تل ماسه» ساخته دنی ویلنوو صورت می‌گیرد. این فیلم برای نخستین بار در جشنواره ونیز دیده می‌شود و پس از آن به فاصله کمی به تورنتو می‌رود.

کد خبر 516673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.