واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد آغاز شد

در صورت تامین واکسن کرونا تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد تا شنبه _۱۵ آبان ماه_ واکسینه خواهند شد.

به گزارش ایمنا، واکسیناسیون تمامی دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد از روز گذشته _دوشنبه اول شهریورماه_ آغاز و در صورت تأمین واکسن تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد تا شنبه _۱۵ آبان ماه_ واکسینه خواهند شد.

برای دریافت واکسن نیاز به ثبت نام در هیچ سامانه‌ای نیست و تنها باید اطلاعات دانشجویان در سامانه آموزشیار کامل باشد. شروع واکسیناسیون با دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری است و پس از آن ورودی‌های قدیمی در اولویت هستند.

تزریق واکسن اختیاری است، اما ممکن در برخی از مکان‌ها از حضور افرادی که واکسینه نشده اند، جلوگیری شود. دو هفته پس از تزریق دز دوم دانشگاه‌ها می‌توانند فعالیت‌های حضوری خود را از سر بگیرند.

واکسن تزریقی به دانشجویان نیز همان واکسن‌هایی خواهد بود که وزارت بهداشت در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌دهد که معمولاً سینوفارم، آسترازنکا، برکت و … است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 516616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خ IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 0
    واقعا چه شیر تو شیری هست واسه واکسن زدن .دوستان من رفتند واکسن زدند من سه بار مراجعه کردم واکسن نزدند من پارتی نداشتم.اونا داشتند
    • ندا امیرحسینی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      1 0
      مراکز واکسیناسیون دانشجوهای ازاد در تهران کجاها هستن؟میشه راهنمایی کنید
  • فرشاد IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 0
    دانشجوهای دکترا حالا که شروع شده خودشون مراجعه کنن یا خبر میدن؟ برنلمه زمان بندی خاصی داره؟ در این زمینه هم لطف کنید اطلاعات کسب کنید و در خبرها بیارید ممنون میشم.