فصل قبل اصلاً از عملکرد خودم راضی نبودم/شک ندارم با تارتار موفق می شویم

وینگر جوان ذوبی ها برای دومین فصل پیاپی با پیراهن ذوب آهن به میدان خواهد رفت. او اولین بازیکنی بود که برای فصل بعد با گاندوها تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین شنانی وینگر تیم ذوب‌آهن که ابتدای فصل گذشته از مس کرمان به جمع سبزپوشان اصفهانی اضافه شد عملکرد قابل قبولی را در فصل قبا از خود نشان داد تا مهدی تارتار سرمربی تازه وارد گاندوها را قانع به حفظ وی و تمدید باشگاه با این بازیکن برای فصل بعد کند. ماندن شنانی در دومین فصل در اصفهان بهانه‌ای شد تا با این بازیکن در خصوص فصل بعد و تیم ذوب‌آهن به گفت و گو بپردازیم که در ادامه می‌خوانید:

فصل گذشته هم فصل خیلی سختی برای ذوب‌آهن بود. در خصوص وضعیت تیم در آن روزها بگو

بله همینطور است. سال خیلی سختی را داشتیم. فصل را خیلی خوب شروع کردیم اما اشتباهات داوری خیلی به ضررمان تمام شد. اگر اشتباه نکنم هفت یا هشت بازی شاهد اشتباهات عجیب داوران برای ذوب‌آهن بودیم. اما با همتی که بچه‌ها داشتند و تلاش کادر فنی سهمیه لیگ برترمان حفظ شد. میدانم که اصلاً نتیجه خوبی نگرفتیم اما ماندن در لیگ نکته مثبتی برای ذوب‌آهن بود.

اولین نفر بودی که در لیست مهدی تارتار جزء بازیکنان تمدیدی فصل بعد لقب گرفتی، فکر می‌کنی ذوب‌آهن با کادر فنی جدید عملکرد و نتایج خوبی خواهد داشت؟

این اولین سالی است که با آقای تارتار کار می‌کنم. رزومه ایشان برای فوتبال دوستان مشخص است. مطمئن هستم می‌توانیم نتایج خوبی را با هدایت کادر فنی جدید کسب کنیم و با توجه به فعالیت خوب ایشان، شک ندارم نتیجه لازم را خواهیم گرفت.

قاسم حدادی فر روز یکشنبه نیز با ذوب‌آهن تمدید کرد، فکر می‌کنی حضور وی در زمین می‌تواند در موفقیت این تیم کمک کند؟

خبر داشتم که قاسم به باشگاه می‌رود و قصد تمدید قرارداد دارد. حدادی فر یکی از بازیکنان بزرگ ذوب‌آهن است و برای او احترام زیادی قائل هستم، خوشحالم که می‌توانم برای یک فصل دیگر کنار او باشم. در اصل قاسم وقتی در زمین حضور دارد می‌تواند برای موفقیت تیم عامل مهمی باشد. فکر می‌کنم چند هفته اول به دلیل مصدومیت همراه تیم نباشد اما بقیه بازی‌ها می‌توانیم به حضور او در زمین دلگرم باشیم.

در لیگ بیستم یکی از بهترین گل‌های فصل را به ثمر رساندی و در شهرآورد اصفهان با شوتی محکم دروازه پیام نیازمند و سپاهان را باز کردی، در مورد آن گل بگو

فصل قبل اصلاً از خودم راضی نبودم چراکه روند بهتری در مس کرمان داشتم و با همان درخشش به ذوب‌آهن پیوستم. آن گل هم لطف خدا بود. ضربه خوبی زدم و پیام نیازمند هم هرچقدر تلاش کرد نتوانست آن را مهار کند البته نیازمند گلر بسیار خوب و آماده‌ای است و برایش در تیم جدید و در کشور پرتغال آرزوی موفقیت می‌کنم.

فصل بعد را چطور می‌بینی؟ فکر می‌کنی بتوانی همراه با تیم روند رو به رشد خود را حفظ کنی؟

امیدوارم که امسال سال خوبی برای من و تیم باشد. به لطف کادر فنی و آقای تارتار و بازیکنان تازه وارد می‌توان روزهای خوبی را برای ذوب‌آهن رقم زد و در اصل بتوانیم بعد از چند سال ناکامی فصل جدید و اتفاقات بسیار مثبت را بوجود بیاوریم.

یکی از وینگرهای اصلی ذوب‌آهن در فصل بعد هستی، به نظر می‌رسد کار سختی در این پست داشته باشی

بله قطعاً کار بسیار سخت است. مطمئناً تیم‌ها و بازیکنان بسیار آماده‌ای در لیگ بعد خواهیم دید. علاوه بر پست وینگر چپ و راست در پست مهاجم نیز بازی می‌کنم اما نظر نهایی مطمئناً با کادر فنی خواهد بود که در چه نقطه از خط جلو انجام وظیفه کنم.

و اما حرف آخر...

امیدوارم امسال با شرایطی که برای تیم پیش آمده و کادر فنی جدید آغاز به کار می‌کند بتوانیم با همت تمام مجموعه تیم، ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی خود برسانیم. قولی که می‌توانم به هواداران بدهم این است که مطمئن باشند تلاش چند برابری نسبت به فصل قبل خواهیم داشت تا در زمین و برای آنها افتخار کسب کنیم.

گفت و گو از: امیر شمس _ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 516604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.