۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
مشخصات شیائومی Mi A3+ قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مؤلفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی شیائومی Mi A3 می‌تواند علاقمندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گوشی میان‌رده شیائومی Mi A3 قیمتی رقابتی دارد. این گوشی نیز مانند محصولات دیگر شیائومی شعار مخصوص این شرکت مبنی بر تولید محصولی باکیفیت در مقابل قیمت مناسب را دنبال می‌کند. شیائومی Mi A3 سومین نسل از گوشی‌های میان‌رده سری Mi A شیائومی است.

طراحی گوشی شیائومی Mi A3

شیائومی Mi A3 را با ابعاد ۸.۵ × ۷۱.۹ × ۱۵۳.۵ میلی‌متری و وزن ۱۷۳.۸ گرم در بازار عرضه کرده است. شیائومی از شیشه برای قاب پشتی و جلویی و آلومینیوم برای کناره این گوشی استفاده کرده است.

نمایشگر گوشی شیائومی Mi A3

در این گوشی از صفحه نمایش ۶.۰۱ اینچی استفاده شده است. این صفحه نمایش با رزولوشن ۷۲۰×۱۵۶۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ را ایجاد کرده است. روشنایی صفحه‌نمایش به اندازه کافی برای دیدن تصویر زیر نور آفتاب بالا می‌رود. زاویه دید صفحه‌نمایش به دلیل استفاده از پنل Super AMOLED عالی و کم‌نظیر است.

دوربین گوشی شیائومی Mi A3

این کمپانی روی قاب پشتی Mi A3 از سه دوربین اصلی با رزولوشن‌های ۴۸، هشت و دو مگاپیکسلی استفاده کرد. دوربین اصلی شیائومی Mi A3 از سه حسگر بهره می‌برد که شامل یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، حسگر هشت مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و حسگر دو مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است؛ با استفاده از این دوربین‌ها قادرید عکس‌های HDR و پانوراما ثبت نمائید همچنین می‌توان با رزولوشن 2160p در سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، رزولوشن 1080p در سرعت ۳۰، ۶۰ و ۱۲۰ فریم بر ثانیه اقدام به فیلم‌برداری کنید.

مشخصات شیائومی Mi A3+ قیمت

دوربین سلفی شیائومی Mi A3

دارای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است و با رزولوشن 1080p در سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند.

سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی شیائومی Mi A3

سخت افزار مورد استفاده در شیائومی Mi A3 یکی از چیپست هایی است که در سال ۲۰۱۹ معرفی شده است و دارای ۶۴ بیت و ۸ هسته Kryo 260 است که دو هسته طلایی با فرکانس دو و ۶ هسته نقره‌ای Kryo 260 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز کار می‌کند. Adreno 610 نیز پردازنده گرافیکی است که با این سی پی یو جفت شده است.

در طراحی شیائومی Mi A3 بر عکاسی تاکید زیادی داشته است و به این دلیل که در بعضی موارد عملکرد پردازنده خوبی ندارد. ویژگی‌های ارتباطی این گوشی شامل پورت مادون قرمز، رادیو FM، رابط Type-C 1.0 و بلوتوث نسخه پنج برخوردار است ولی از قابلیت NFC پشتیبانی نمی‌کند.

باتری گوشی شیائومی Mi A3

باتری این مدل گوشی Mi A3 ظرفیتی برابر با چهار هزار و۳۰ میلی‌آمپرساعت دارد. باتری استفاده شده برای این گوشی قابل قبول است و همان‌چیزی است که از گوشی‌های میان‌رده انتظار می‌رود.

مشخصات شیائومی Mi A3+ قیمت

یک ساعت بازی کردن با این گوشی فقط ۱۲ درصد از شارژ را کاهش می‌هد ولی میزان مصرف باتری به به عوامل زیادی بستگی دارد.. این گوشی از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای شیائومی این مدل قابلیت نگهداری شارژ تا ۲۰ روز به صورت بدون استفاده را دارد. میزان ساعاتی که می‌توان از این گوشی برای مکالمه و بازی به ترتیب ۳۰ تا ۱۳ ساعت است.

حسگر گوشی شیائومی Mi A3

شیائومی Mi A3 دارای حسگر اثر انگشت (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما و حسگر مادون قرمز است.

مزایای گوشی شیائومی Mi A3

  • بدنه شیشه‌ای
  • دوربین
  • باتری
  • قیمت

معایب گوشی شیائومی Mi A3

  • نمایشگر
  • ژست‌های حرکتی ناکارآمد اندروید ۹

قیمت گوشی شیائومی Mi A3

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب گوشی شیائومی Mi A3 با حافظه ۶۴/۱۲۸ گیگابایت و با رم ۶/۴ و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ تفاوت در حدود چهار میلیون ۷۹۹ هزار تومان تا ۶ میلیون ۸۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کد خبر 516603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    2 0
    من دارم راضیم ازش