۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
«حکمت ویسی» شهردار کلاردشت شد

آئین تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کلاردشت با حضور فرماندار و معاون فرمانداری، مسئول امور شوراهای فرمانداری و منتخبین مردم در شورای شهر کلاردشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرماندار شهرستان کلاردشت با قدردانی از زحمات اعضای شورای اسلامی گذشته در شهر، اظهار کرد: شورای شهر عصاره و چکیده رأی اعتماد مردم هستند که این افراد در تعیین سرنوشت مردم تأثیرگذار هستند.

کامران پولادی با تاکید اینکه باید با جلب اعتماد عمومی و مشارکت مردم در مسیر توسعه شهر کلاردشت تلاش کرد، افزود: به شهر باید نگاه همه جانبه داشته باشیم و تمام موارد شهری را در رفع مشکلات و توسعه آن دید.

وی اعتماد مردم به شورای های شهر را رسالت بزرگی بر دوش اعضای شورای شهر که مصداق عینی حق الناس است دانست و تصریح کرد: مردم به اعضای شورا اعتماد کرده و به آنها رأی دادند و امروز زمان آن فرا رسیده که با کار کردن رضایت مردم را جلب کرد که در نهایت رضایت خداوند است.

فرماندار کلاردشت خاطر نشان کرد: به دنبال مصوباتی باشید که با رویکرد قانونی و تأثیرگذار در رفع مشکلات مردم باشد.

در ادامه مراسم تحلیف، انتخابات هیأت رئیسه ششمین دوره از شورای اسلامی شهر کلاردشت برگزار شد که به اتفاق آرا:
بینش عسگریان به عنوان رئیس شورای شهر کلاردشت، علی دراسرایی به عنوان نایب رئیس و شهریار غفاری به عنوان منشی و آقایان جعفر رستمی فر و سیامک باقریان عضو، برای مدت یکسال انتخاب شدند.

اعضای شورای ششم شورای اسلامی شهر کلاردشت در نخستین جلسه رسمی «حکمت ویسی» را نیز به سمت سرپرست شهرداری کلاردشت انتخاب و معرفی کردند.

کد خبر 516592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 0
    آرزوی موفقیت برای اعضای شورای اسلامی کلاردشت ک خدارو شکر اکثریت ب اتفاق افرادی سالم و با تجربه میباشند ، و تبریک به انتخاب شایسته شورا ، انصافا آقای ویسی انسانی شریف و دلسوز و پاکدست میباشد که ب حمدالله هم از بدنه شهرداری هستند و هم بومی و آشنا ب مشکلات و کاستیها، انشالا منتخب و منشاء خیرو برکت برای همشهریان عزیز و مردم شایسته کلاردشت باشند، یا علی حق نگهدار