بهره‌برداری از ۶ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه شهرداری آستارا

سرپرست شهرداری بندرآستارا از بهره‌برداری شش پروژه عمرانی و عام‌المنفعه این شهر در آستانه فرارسیدن هفته دولت خبر داد.

یاشار سلوکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت، شش پروژه عمرانی شهرداری آستارا از جمله احداث رفیوژ میانی، پارک محله‌ای، کانال جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی معابر، بازگشایی خیابان، آسفالت معابر، کف‌سازی و پیاده‌روسازی در سطح شهر، روز سوم شهریورماه سال‌جاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه رفیوژ میانی بلوار سفیر امید به طول یک هزار و ۱۵۰ متر احداث شده است، افزود: روشنایی این بلوار در حال انجام است و رنگ آمیزی جداول و لکه‌گیری آسفالت آن نیز به زودی انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری آستارا ادامه داد: پارک محله‌ای در میدان زکات به مساحت ۵۵۰ متر مربع با امکاناتی همچون فضای سبز، کف سازی، جدول کاری، تأسیسات روشنایی و مبلمان پارکی احداث شده و آماده بهره‌برداری است.

وی خاطرنشان کرد: در برکه پریان، خلیل آباد، کوی هفت دستگاه، خیابان‌های ملت غربی، حکیم نظامی، کشاورز و امام خمینی (ره) کانال هدایت آب‌های سطحی به طول یک و ۲۰۰ متر اجرا شده، همچنین خیابان شهید آهنی حدفاصل خیابان امام خمینی (ره) با خیابان شهید رستمیان، به طول ۸۰ متر بازگشایی شده است.

سلوکی با بیان اینکه در سال جاری آسفالت معابر به مساحت ۴۰ هزار متر مربع و کف سازی و پیاده روسازی به مساحت شش هزار مترمربع در سطح شهر آستارا اجرا شده است، خاطرنشان کرد: برای طرح‌های عمرانی شهرداری این شهر در مجموع ۱۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه صرف شده است.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا در حاضر با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 516547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.