بازار ارز دیجیتال امروز ۱ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل‌های قبلی محقق شد و بیت کوین توانست بالای محدوده ۴۴ هزار دلار تثبیت کند و به سمت اهداف قیمتی ۵۳ تا ۵۹ هزار دلار در حال حرکت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ دوشنبه یکم شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۵۰ هزار و ۲۰۱ دلار، رشد ۲.۶۹ درصدی
  • اتریوم سه هزار و ۳۵۲ دلار
  • کاردانو دو دلار و ۷۹ سنت
  • بایننس کوین ۴۷۱ دلار و ۸۷ سنت
  • دوج کوین ۳۲ سنت
  • ریپل یک دلار ۲۵ سنت
  • پولکادات ۲۸ دلار و ۴۴ سنت
  • یونی سواپ ۲۹ دلار و ۳۵ سنت
  • سولنا ۷۵ دلار و شش سنت
  • بیت کوین کش ۶۸۸ دلار و ۱۵ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

بیت کوین ۳۰ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

عبور از مقاومت ۴۴ هزار دلاری نشان از تغییر روند بیت کوین بود، پیش بینی می‌گردد این رمز ارز تا سطح ۵۳ الی ۵۹ هزار دلار بتواند پیشروی کند. در این خصوص خبر زیر از داده‌های تریدینگ ویو قابل توجه است:

داده‌های تریدینگ ویو حاکی از آن است که بیت کوین با حفظ حمایت ۴۴ هزار دلاری، مجدداً شانس خود را برای شکستن مقاومت‌های پیش رو امتحان می‌کند. قیمت بیت کوین در پی اعلام خبر همکاری بانک آمریکایی ولزفارگو با شرکت NYDIG برای تأسیس یک صندوق بیت کوین، افزایش یافت و هم‌اکنون در محدوده قیمتی ۴۹ هزار دلار معامله می‌شود. مقاومت بعدی بیت کوین سطح قیمتی ۵۹ هزار دلار است.

بیت کوین ۳۱ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

همانطور که پیش بینی می‌شد بیت کوین توانست بالای سطح ۴۴ هزار دلار خود را تثبیت کند این موضوع احتمال شکل‌گیری یکی موج صعودی جدید را برای این رمز ارز فراهم می‌کند، هدف قیمتی ۵۳ هزار دلار و حد ضرر ۴۴ هزار دلار برای این رمز ارز مد نظر است البته سیگنالی در خصوص خرید و فروش نمی‌باشد و صرفاً تحلیل این رمز ارز است.

بیت کوین ۱ شهریور

بازار ارز دیجیتال امروز ۱ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل‌های قبلی محقق شد و بیت کوین توانست بالای محدوده ۴۴ هزار دلار تثبیت کند و به سمت اهداف قیمتی ۵۳ تا ۵۹ هزار دلار در حال حرکت است.

اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی

۱۰ نهنگ خفته هشت درصد از جریان عرضه دوج کوین را در اختیار دارند

داده‌های BitInfoCharts نشان می‌دهد که بیش از هشت درصد از تمام دوج کوین‌های در گردش، تحت مالکیت ۱۰ کیف پول خفته قرار دارند. بیت اینفو چارتز می‌گوید که سه نهنگ خفته بزرگ در حال حاضر ۷.۸ میلیارد واحد دوج کوین، یعنی بیش از شش درصد کل ارزش بازار این میم کوین را در اختیار دارند. ارزش دوج‌های نگهداری شده در این سه آدرس، اکنون بالغ بر ۲.۵ میلیارد دلار است. بزرگترین نهنگ خفته این میم کوین نیز یک کیف پول است که آخرین تراکنش خود را در ژانویه ۲۰۱۴ انجام داده و میزان دوج‌های نگهداری شده در آن ۱.۶ میلیارد دلار است؛ یعنی این آدرس خفته در حال حاضر معادل ۳.۶ درصد از کل ارزش بازار دوج کوین را در اختیار دارد.

گلسنود: یک سوم کل جریان عرضه بیت کوین از گردش خارج شده است

داده‌های ارائه شده توسط گلسنود نشان می‌دهد تعداد بیت کوین‌هایی که به صورت بلندمدت نگهداری می‌شوند یا به طور کل از دست رفته‌اند، به اوج پنج ماهه جدیدی رسیده است. گلسنود می‌گوید که در حال حاضر هفت میلیون و ۱۳۱ هزار و ۸۴ بیت کوین از دست رفته‌اند یا توسط دارندگان آن به صورت بلندمدت نگهداری شده‌اند. این امر بدان معناست که در حال حاضر ۳۳.۹۶ درصد از کل جریان عرضه ۲۱ میلیون واحدی این ارز دیجیتال را می‌توان خارج از گردش تلقی کرد.

تاکنون بیش از ۷۰ هزار اتریوم در این شبکه سوزانده شده است

پس از بروزرسانی EIP-۱۵۵۹ اتریوم در روز پنجم آگوست (۱۴ مرداد)، شبکه اتریوم همچنان به سوزاندن کارمزد تراکنش‌ها ادامه می‌دهد. مجموع توکن‌های سوزانده‌شده (خارج‌شده از عرضه در گردش شبکه) اکنون به ۷۱ هزار اتریوم معادل ۲۲۱.۵ میلیون دلار رسیده است. به روزرسانی EIP-۱۵۵۹، اتریوم‌هایی را که برای پرداخت کارمزد تراکنش‌های شبکه مانند انتقال توکن به یک صرافی غیرمتمرکز یا انتقال NFTها استفاده می‌شد، می‌سوزاند.

هاسکینسون خواهان ایجاد سازوکار اثبات سوزاندن برای کاردانو شد

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، از توسعه‌دهندگان این بلاک چین درخواست کرد برنامه‌ای را ایجاد کنند که به کاربران اجازه سوزاندن کوین‌های کاردانو را بدهد. او در حالی این اظهارات را مطرح کرد که گروهی از منتقدان مدعی شده بودند تعداد کوین‌های کاردانو «بسیار زیاد» است. هاسکینسون در توضیح این سازوکار اثبات سوزاندن گفت این فرایند به کاربران اجازه می‌دهد کوین‌ها را به آدرسی ارسال کنند که امکان برداشت یا خرج کردن آنها دیگر وجود نداشته باشد و بدین صورت کوین‌ها سوزانده شده و از بین می‌رود.

بازگشت چین‌لینک به ناحیه ۲۸ دلار همزمان با افزایش فعالیت کاربران

چین‌لینک اخیراً روند صعودی تدریجی را طی کرده و در مسیر بازگشت به نقطه اوج دو ماه اخیر خود یعنی محدوده ۳۰.۴ دلار قرار دارد. قیمت چین‌لینک هم اینک به ناحیه ۲۸ دلار دست یافته است و وب‌سایت تحلیلی سانتیمنت جهش قیمتی اخیر چین‌لینک را با افزایش فعالیت آدرس‌ها در این شبکه مرتبط می‌داند. گفتنی است اوج تاریخی چین‌لینک ۵۲.۸۸ دلار است که در تاریخ ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت) به ثبت رسید.

تلاش سازمان‌های خیریه برای کمک به شهروندان افغان با استفاده از ارزهای دیجیتال

وقوع تحولات اخیر در کشور افغانستان بسیاری از نهادهای خیریه بین‌المللی را بر آن داشته تا با جذب کمک‌های مالی کریپتویی برای رفع نیازهای ضروری مردم این کشور گام بردارند. یک نهاد غیرانتفاعی مستقر در نیویورک به نام Hearts & Homes for Refugees پذیرش بیت کوین، اتریوم و چندین ارز دیجیتال دیگر را در دستور کار قرار داده تا به ۲۰ هزار افغان برای مهاجرت به آمریکا کمک کند. بعضی شرکت‌ها هم می‌خواهد با عوائد حاصل از فروش توکن‌های غیر مثلی نیاز ضروری ماهانه یک خانواده افغان را تأمین کند. یک نهاد آموزشی مستقر در افغانستان که هدفش آموزش مباحث کد نویسی و رباتیک به دختران افغان است، اعلام کرد برای تأمین بودجه مورد نیاز خود، کمک‌های مالی کریپتویی را می‌پذیرد.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 516527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.