«مرد آزاد»؛ همچنان صدرنشین

فیلم اکشن کمدی خانوادگی «مرد آزاد/ Free Guy» این هفته نیز صدرنشین جدول باکس آفیس شد.

به گزارش ایمنا، فیلم کمدی و اکشن «مرد آزاد» که هفته پیش با عملکرد بسیار درخشان صدرنشین فروش هفتگی شده بود، این هفته هم با فروش خوبی صدرنشین جدول باکس آفیس شد. این فیلم در روز جمعه به فروش موفق ۵٫۱ میلیون دلاری در روز شنبه به فروش ۷٫۹ میلیون دلاری و در روز یکشنبه به فروش ۵٫۶ میلیون دلاری دست یافت. «مرد آزاد» با مجموعه فروش ۱۸٫۷ میلیون دلاری، بار دیگر در صدر جدول قرار گرفت.

انیمیشن تازه اکران شده «گشت پنجه‌ای: فیلم/ PAW Patrol: The Movie» با فروش ۱۳ میلیون دلاری در رده دوم جدول باکس آفیس قرار گرفت. این فروش برای «گشت پنجه‌ای: فیلم» از آن جهت درخشان است که به طور همزمان از طریق سرویس استریم پارامونت پلاس نیز به صورت آنلاین در دسترس مخاطبین بود و رقم فروش آن در سینماها بالاتر از حد انتظار است.

فیلم سینمایی «گشت‌وگذار در جنگل/ Jungle Cruise» با افت فروش ۳۲ درصدی در رده سوم جدول قرار گرفت. رقم فروش این فیلم نیز ۶٫۲ میلیون دلاری است. جایگاه چهارم پرفروش ترین‌ها، به دنباله فیلم ترسناک «نفس نکش / Don’t Breathe» تعلق گرفت. فیلم درام «بزرگداشت/ Respect» نیز با فروش ۳ ٫ ۸ میلیون دلاری، عملکرد خوبی داشت و رده پنجم جدول این هفته را از آن خود کرد.

فیلم‌های زیر به ترتیب در رده‌های بعدی باکس‌آفیس این هفته (بر مبنای فروش آخر هفته) هستند.
۶- «جوخه انتحار» ۳ ٫ ۴ میلیون دلار
۷ - «شاگرد» ۲ ٫ ۹ میلیون دلار
۸- «خانه شب» ۲ ٫ ۸ میلیون دلار
۹- «خاطره پردازی» ۲ میلیون دلار
۱۰- «بیوه سیاه» ۱ ٫ ۱ میلیون دلار

کد خبر 516526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.