آخرین وضعیت سلامت رئیس شورای شهر تهران

رئیس شورای شهر تهران از شب گذشته به دلیل عوارض فشار کار و برای انجام آزمایشات پزشکی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند رسانه‌ امروز (دوشنبه) خبر از بستری شدن مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکی از بیمارستان‌های این شهر دادند و چمران نیز آن را تأیید کرد. در این بین برخی منابع غیررسمی از وخامت حال او خبر دادند.

پس از آن معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران در خبری اعلام کرد:

"در پی انتشار برخی اخبار در فضای مجازی در خصوص سلامت جسمانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، به اطلاع می‌رسانیم مهدی چمران دیروز دچار کسالت شده‌اند لذا برای بررسی وضعیت سلامت جسمانی‌شان و نیز انجام آزمایش به بیمارستان مراجعه می‌کنند که پس از انجام آزمایش‌ها سلامت جسمانی ایشان مورد تأیید پزشک قرار می‌گیرد و لذا ایشان در سلامت کامل هستند. بر اساس این گزارش اخبار منتشره در فضای مجازی کذب محض بوده و صحت ندارد.

چمران در مصاحبه‌ای با تسنیم گفته است: با توجه به نظر پزشکان مبنی بر استراحت چند روزه به احتمال قوی فردا در جلسه شورا حضور نداشته باشم، اما در کل شرایط جسمی من خوب بوده و مشکلی ندارم و تنها به دلیل عوارض فشار کار و انجام چکاب در بیمارستان بستری شدم.

کد خبر 516498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.