۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
خداحافظ بوفون، سلام کابوس

خیلی تلخ خواهد بود اگر پاشنه آشیل شما درون دروازه باشد، آن هم وقتی سال‌ها بهترین دروازبان تاریخ را در اختیار داشته‌اید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، رسانه‌های ایتالیایی پس از تساوی ۲-۲ یوونتوس مقابل اودینزه از وویچخ شزنی به شدت انتقاد کرده و معتقدند که زمان فرصت دادن به ماتیا پرین درون دروازه یوونتوس فرا رسیده است.

بازیکن سابق آرسنال و دروازه‌بان اصلی یوونتوس در دیدار اول این تیم که روز گذشته برگزار شد، مقصر هر دو گلی بود که بیانکونری دریافت کرد. این بازیکن ۳۱ ساله نه تنها در دفع یا گرفتن توپ در صحنه به ثمر رسیدن گل اول اودینزه ناکام بود بلکه در ادامه نیز مرتکب خطا روی بازیکن حریف شد تا اودینزه از روی نقطه پنالتی به گل برسد. او در ادامه با اشتباه مرگبارش توپ را به مهاجم حریف تقدیم کرد تا یووه بازی ۲-صفر برده را در شرایط مساوی ۲-۲ ببینند.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس از سرزنش دروازه‌بان تیمش پس از بازی صرفنظر کرد، اما گفت: شزنی قطعاً از بازی امروز درس گرفته است. دفاع خوبی کردیم ولی نباید اجازه بدهیم به این سادگی دروازه ما باز شود و چنین گل‌هایی دریافت کنیم. قطعاً این بازی درس بزرگی برای کل فصل خواهد بود.

دروازه‌بان لهستانی پس از پایان مسابقه از نظر تمام رسانه‌های ایتالیایی به عنوان بدترین بازیکن میدان شناخته شد این در حالی است که بهترین بازیکن میدان نیز پائولو دیبالا بود که با گل زنی و ارسال پاس گل، نقش بزرگی در زمین بازی ایفا کرد.

شزنی توسط کوریره دلو اسپورت، لا گاتزتا دلو اسپورت و توتو اسپورت نمره ۴ از ۱۰ را دریافت کرد که از بدترین نمره‌های ممکن برای یک بازیکن در طول بازی محسوب می‌شود البته عملکرد ضعیف دروازه‌بان سابق توپچی‌ها بدون شک جای تعجبی باقی نمی‌گذارد همین شرایط باعث شد تا رسانه‌های ایتالیایی به تشویق پرین پرداخته و پیش بینی کردند که یوونتوس باید به این دروازه‌بان تکیه کند و آمادگی او در این لحظات بسیار ضروری است.

باشگاه یوونتوس در پایان فصل گذشته پس از سال‌ها با جیانلوئیجی بوفون، گلر افسانه‌ای خود که برخی او را بهترین دروازه‌بان تاریخ می‌دانند خداحافظی کرد. یوونتوسی‌ها نزدیک به دو دهه هیچ دغدغه‌ای درباره دروازه خود نداشتند اما حالا روزهای نگران کننده‌ای برای هواداران بیانکونری فرارسیده است.

کد خبر 516488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.