ندود: رونالدو در یوونتوس می‌ماند

غیبت کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی یوونتوس در دیدار برابر اودینزه باعث شد تا گمانه زنی‌هایی مبنی بر جدایی او به گوش برسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، به گفته پاول ندود نایب رئیس باشگاه یوونتوس، کریستیانو رونالدو در یوونتوس می‌ماند و انتخاب او به عنوان بازیکن تعویضی در بازی اول یووه در لیگ مقابل اودینزه یک تصمیم متقابل بوده است.

ندود، هافبک سابق یووه که اکنون نایب رئیس باشگاه است، درباره نیمکت نشینی رونالدو در اولین دیدار یووه در لیگ اظهارنظر مهمی کرد. برخی رسانه‌ها شایعه خروج رونالدو را مطرح کرده و نیمکت نشینی این ستاره پرتغالی را نیز دلیلی برای ادعای خود عنوان کردند. ندود در همین خصوص گفته است: ما نباید به دنبال مسائل احساسی باشیم آن هم زمانی که هیچ داستان خاصی وجود ندارد. نیمکت نشینی رونالدو یک تصمیم دوجانبه بوده است.

وی افزود: در ابتدای فصل طبیعی است که شرایط برخی بازیکنان مطلوب نباشد به همین خاطر سرمربی تیم تلاش می‌کند تا بهترین و آماده‌ترین ترکیب ممکن را برای شروع بازی‌ها انتخاب کند تا تیم بتواند به مرور زمان شکل منجسم بازی خود را پیدا کند. اینکه بخواهید از نیمکت نشینی رونالدو نتیجه بگیرید او از ما جدا خواهد شد، باید بگویم این نتیجه‌گیری اشتباه بوده و وی در کنار یووه باقی می‌ماند.

با این وجود همچنان گمانه زنی‌هایی درباره انتخاب رونالدو برای حضور روی نیمکت وجود دارد و اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده است که این مهاجم پرتغالی قصد دارد قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در پایان ماه، باشگاه یوونتوس را ترک کند.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بیانکونری در کنفرانس این هفته خود اصرار داشت که برترین گلزن فصل گذشته سری آ به او درباره حضورش در تورین اطمینان خاطر داده است و وی نگرانی در خصوص جدایی رونالدو ندارد. فوق ستاره پرتغالی همچنین در فضای مجازی اظهار کرد که شایعات بی اساس درباره جابه‌جایی او کاملاً بیهوده و دور از احترام است.

رونالدو مشکلی با بازگشت به یونایتد ندارد و سولسشر گفته است که برای حضور این بازیکن در ترکیب تیمش مشتاق است. با این حال باشگاه‌های پاریس سن ژرمن و منچسترسیتی نیز از دیگر مشتریان ستاره پرتغالی محسوب می‌شوند.

قرارداد رونالدو در پایان فصل به اتمام می‌رسد و برخی کارشناسان اعتقاد دارند که بعید است باشگاهی در حال حاضر برای جذب رونالدو تمایلی داشته باشد چرا که هزینه‌های بیشتری در مقایسه با جابه‌جایی در پایان فصل به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 516482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.