مشارکت ۲۴۵۰ پزشک در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: دو هزار و ۴۵۰ پزشک در طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد در استان اصفهان مشارکت دارند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مشارکت پزشکان در طرح حمایت از ایتام اصفهانی، اظهار کرد: هم اکنون دو هزار و ۴۵۰ پزشک حامی فرزندان یتیم و نیازمند تحت پوشش امداد استان اصفهان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی سالروز بزرگداشت حکیم فرزانه بوعلی سینا و روز پزشک را به همه پزشکان تبریک گفت و افزود: تلاش شبانه‌روزی این عزیزان و پرسنل بیمارستان‌ها برای مقابله با بیماری کرونا باعث شده که بیش از پیش قدردان کادر درمان و مدافعان سلامت باشیم.

متن پیام به شرح زیر است؛

هوالشافی

اول شهریور ماه سالروز تولد حکیم بزرگوار شیخ الرئیس ابوعلی سینا ملقب به پدر طب ایران شایسته‌ترین روز برای گرامیداشت پزشک است. میراث آن اسوه طب و فیلسوف فرزانه، امانتی است گرانبها؛ برای یکایک پزشکان محترم این مرز و بوم در گستره زمان تا واسطه تسلی آلام و شفای بیماران به اذن ذات مقدس الهی باشند.

روز پزشک فرصتی است برای تقدیر از سپید جامگانی که با علم و دانش و در اوج فروتنی، درد و رنج بیماری را از جان انسان‌ها، دور می‌کنند به ویژه در این ایام که با گسترش ویروس کرونا، بار زحمت ایشان را دو چندان کرده است.

شما پزشکان همواره در هنگام سختی و دشواری، با جان‌فشانی و فداکاری، تصاویری در ذهن مردم خلق کرده‌اید که هرگز نمی‌توان آن‌ها را از خاطر برد. ما هنوز خدمات بی‌شائبه پزشکان را در هشت سال دفاع مقدس از یاد نبردیم. حتی نسل جدید نیز که آن روزها را ندیده‌اند، در این روزگار که همه‌گیری کرونا گریبان جامعه را گرفته، شاهد تلاش‌های صادقانه شما پزشکان بوده‌اند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ کمیته امداد این روز را به شما سروران گرامی، طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی اصفهان تبریک گفته و از خداوند منان سلامت، عزت و توفیق روز افزون شما را خواستارم.

کد خبر 516476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.