دو بازی پنج پاس گل، الماس سیاه در دامان سولسشر

پل پوگبا با درخشش دوباره در لباس منچستر ثابت کرد که بدون شک یکی از بزرگترین ستاره‌های آفریقایی دنیای فوتبال محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، هافبک فرانسوی تیم منچستر یونایتد یعنی پل پوگبا، فصل جدید را با رکوردشکنی آغاز کرده و این در حالی است که شیاطین سرخ برای تمدید قرارداد او تنها تا پایان این فصل فرصت دارند وگرنه این الماس سیاه را از دست خواهند داد.

بازی ترکیبی پوگبا با برونو فرناندز در برخی مواقع نفسگیر بود زیرا این زوج همکاری خوبی با هم داشتند و منچستری‌ها به لطف تلاش این دو بازیکن توانستند نتیجه رضایت بخشی بگیرند. پاس گل او به گرینوود باعث شد تا هافبک فرانسوی یونایتدی‌ها به اولین بازیکن در تاریخ لیگ برتر تبدیل شود که در دو بازی ابتدایی یک فصل پنج پاس گل به ثبت رسانده است.

پوگبا که پیش از رسیدن سولسشر و مخصوصاً در دوران مورینیو، روزهای سختی را طی می‌کرد حالا تبدیل به ستاره تیمش شده و همه یک بار دیگر متوجه شده‌اند که او چه توانمندی‌هایی دارد. سولسشر در خصوص روزهای درخشان پوگبا گفته است: او بسیار خوب بوده و ویژگی‌های مثبت شخصیتش به تازگی بسیار برجسته شده است. او در تابستان سخت کار کرده و سعی کرده وزن خودش را مقدار زیادی کاهش دهد. فکر می‌کنم که پوگبا در بهترین شرایط خود قرار دارد و می‌تواند به تیم کمک‌های زیادی کند.

با وجود عملکرد درخشان هافبک فرانسوی، باشگاه انگلیسی هنوز در تمدید قرارداد با وی دچار مشکل است و توافقی حاصل نشده است. پوگبا تنها یک سال دیگر با یونایتد قرارداد دارد و سپس در ماه ژوئن او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. بدون شک سولسشر علاقه زیادی به استفاده از پوگبا در میانه میدان دارد و احتمالاً درخواست شخصی‌اش برای تمدید قرارداد با پل را نیز داده است، با این حال باید صبر کرد و دید آیا سران باشگاه منچستر یونایتد موفق می‌شوند با ستاره تیم خود برای تداوم حضور به توافق برسند یا خیر.

کد خبر 516475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.