امدادرسانی به بیش از  ۷۲۰ آسیب دیده در ۳۰۷ حادثه مردادماه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان، گفت: در مرداد ماه امسال نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان به ۷۲۳ حادثه دیده ناشی از ۳۰۷ حادثه امدادرسانی کردند.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث مردادماه، اظهار کرد: در طول ماه گذشته، پوشش امدادی ۳۰۷ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است و ۷۲۳ آسیب دیده ناشی از حادثه در این مدت از خدمات امدادی هلال احمر استان اصفهان بهره‌مند شدند.

وی اضافه کرد: از تعداد ۷۲۳ حادثه دیده ناشی از حوادث مردادماه ۱۰۹ نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و ۲۱۲ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان، تصریح کرد: برای امدادرسانی در این حوادث، ۸۹۹ نیروی عملیاتی در قالب ۳۴۶ تیم امدادی، عملیات امداد و نجات را با به کارگیری ۲۹۷ دستگاه آمبولانس به انجام رسانده‌اند.

کریمی با تاکید بر اینکه بیشترین حوادث رخ داده در این بازه زمانی با ۱۴۸ مورد، حوادث جاده‌ای بوده است، گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان در طول این مدت به طور میانگین در مدت زمان هفت دقیقه در محل حادثه حضور یافته‌اند همچنین در این مدت ۱۳ مورد عملیات رهاسازی به وسیله نیروهای این جمعیت انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مردم به ویژه شهروندان تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حادثه، بلافاصله با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

کد خبر 516393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.