ذوب‌آهن جزو اولویت‌های نادر محمدی است/ مذاکره داشته‌ایم ولی هنوز به توافق نرسیده‌ایم

مدیربرنامه‌های نادر محمدی خبر توافق این بازیکن با ذوب‌آهن را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روزهای اخیر شایعات فراوانی در خصوص انتقال نادر محمدی به ذوب‌آهن شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد روند مذاکرات طرفین تا اینجا به خوبی پیش رفته است. محمدی فصل گذشته شاگرد مهدی تارتار بود و به پرتاب اوت دستی‌های بلندش شهرت دارد. به نظر می‌رسد مهدی تارتار علاقه مند است تا او را با خود به اصفهان بیاورد اما این بازیکن هنوز با ذوب‌آهن به توافق دست نیافته است.

نادر یک ماه دیگر هم می‌تواند با ده تا تیم قرارداد ببندد!

در همین خصوص امیرارسلان مرتاض، مدیر برنامه نادر محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن تأیید مذاکرات این بازیکن با ذوب‌آهن، گفت: مذاکرات انجام شده، اما هنوز به توافق کامل با ذوب‌آهن نرسیده‌ایم و منتظریم.

او در رابطه با برخی شایعات در رابطه با پیشنهاد خارجی نادر محمدی اظهار کرد: اگر بگویم پیشنهاد خارجی داشته، تبلیغ کرده‌ام. من حتی به باشگاه استقلال رفتم و یک کلمه از نادر نگفتم ولی فوتبالیستی نیست که پیشنهاد نداشته باشد و یک ماه دیگر هم بیرون بنشیند، می‌تواند برود و با ده جا قرارداد ببندد.

مدیربرنامه نادر محمدی در پاسخ به این سوال که آیا نادر محمدی علاقه دارد به ذوب‌آهن بیاید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: او بیشتر دوست دارد تصمیم خوب بگیرد و چون مهدی تارتار مربیش بوده، ذوب‌آهن جزء اولویت‌هایش هست ولی همانطور که گفتم باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

کد خبر 516357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.