اماکن تفریحی و طرح ساحلی آستارا تا اطلاع ثانوی تعطیل است

معاون خدمات شهری شهردار آستارا با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، گفت: همه اماکن تفریحی، پارک‌ها، طرح ساحلی و کمپ‌های مسافرتی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

شایان ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و به دلیل قرار گرفتن شهرستان آستارا در وضعیت قرمز کرونا، ورودی همه مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و کمپ‌های مسافرتی، طرح ساحلی سفیر امید، شناگاه بانوان و آقایان، پارکینگ بازار بزرگ ساحلی، پارک جنگلی بی بی یانلو مسدود شده و تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی افزود: بنرهای ورود ممنوع در ورودی اماکن تفریحی نصب شده و از همه شهروندان انتظار داریم از تجمع در آن‌ها خودداری کنند.

معاون خدمات شهری شهردار آستارا ادامه داد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نیروهای خدمات شهری روزانه معابر اصلی و فرعی را شستشو و پاکسازی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه در ایام محرم تعدادی از نیروهای پاکبان کسالت داشتند و با کمبود نیرو مواجه بودیم اما خوشبختانه پاکسازی و تنظیف معابر شهری، به ویژه جلوی مساجد، به نحو احسن انجام شد.

ناصری تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در هنگام پاکسازی محیط شهری با آن مواجه هستیم تعداد زیادی از ماسک‌های یکبار مصرف رها شده در معابر اصلی و پرتردد است که از شهروندان درخواست می‌کنیم به منظور حفظ سلامت خود و پاکبانان از رهاسازی ماسک در معابر عمومی خودداری کرده و در سطل‌های زباله قرار دهند.

معاون خدمات شهری شهردار آستارا یادآور شد: شهرداری به منظور آگاه سازی بیشتر شهروندان جهت آموزش پیشگیری و مراقبت در مقابله با ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در سطح این شهر نصب کرده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و این شهر با داشتن جاذبه‌های متنوع طبیعی، اقتصادی و تاریخی یکی از ۲۰ شهر گردشگر پذیر ایران است.

کد خبر 516330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.