دلیل تعویق واکسیناسیون آتش نشانان شهرکردی چیست؟

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: واکسیناسیون آتش نشانان شهرکردی همچنان عملیاتی نشده و باید از سوی مسئولان این موضوع هرچه سریع‌تر پیگیری شود.

محمدرضا محمدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه درخواست واکسیناسیون آتش نشانان باید از سوی سازمان آتش نشانی پیگیری شود، اظهار کرد: شهرداری در مجموع یک سیستم است، اما هنوز در ستاد ملی کرونا برای استان موردی ابلاغ نشده است.

وی تصریح کرد: تاکنون چندین نامه به مرکز بهداشت زده شده که جوابی داده نشده، اما در مراجعه حضوری اعلام می‌کنند در سطح کشور باید ابلاغ صورت بگیرد و در نهایت استانداری قرار است در چند روز آینده در ستاد استانی کرونا در این زمینه تصمیم گیری کند.

معاون خدمات شهری شهردار شهرکرد ادامه داد: هنوز ضمانتی از جانب مسئولانی کشوری گرفته نشده است، البته اگر جواب همچنان منفی باشد باید از طریق وزارت کشور پیگیری شود.

وی با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی عملیاتی هستند نیازمند واکسن هستند، تاکید کرد: تزریق واکسن برای پرسنل اداری نیز به مرکز بهداشت اعلام شده، اما آنها عنوان کردند در حال حاضر نیروهای پاکبان شهرداری در اولویت هستند.

محمدیان گفت: اکنون پیگیر واکسیناسیون ۶۰۰ پرسنل شهرداری هستیم که آتش نشانان هم جز این افراد هستند البته آتش نشانان و نیروهای اجرایی شهرداری در اولویت هستند.

کد خبر 516309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.