۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
گرانی برنج تکذیب شد

رئیس اتحادیه بنکداران تهران در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش قیمت برنج، با تکذیب این خبر گفت: قیمت برنج ایرانی از ۳۱ تا ۴۳ هزار تومان بوده که در بنکداری ها عرضه می‌شود، برنج هندی نیز از ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان تا هر کیلو ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان موجود است که به همه متقاضیان عرضه می‌شود.

قاسمعلی حسنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش قیمت برنج، با تکذیب این خبر اظهار کرد: قیمت برنج ایرانی از ۳۱ تا ۴۳ هزار تومان بوده که در بنکداری‌ها عرضه می‌شود، برنج هندی نیز از ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان تا هر کیلو ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان موجود است که به همه متقاضیان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه بنکداران تهران افزود: محدودیتی در تأمین برنج وجود ندارد، علاوه بر این فصل برداشت برنج اکنون شروع شده و برنج هندی نیز تا دو ماه قبل همراه با روغن به مشتریان عرضه می‌شد زیرا به وفور در بازار توزیع شده بود.

به گزارش ایمنا، روز گذشته یکی از رسانه‌های رسمی کشور خبری با عنوان "‌قیمت برنج سر به فلک کشید" منتشر کرد که در آن ذکر شده بود قیمت هر کیلوگرم برنج ایرانی با رکوردی بی سابقه به ۴۵ هزار تومان رسید که بیشتر از یارانه هر فرد است و برنج هندی نیز تا ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس اعلام شده بود که قیمت هر کیلوگرم برنج ایرانی بر اساس مشاهدات میدانی در تهران با افزایشی رکورد گونه ۳۸ تا ۴۵ هزار تومان و برنج هندی نیز ۲۲ تا ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که بر این اساس این کالای اساسی در حال تبدیل شدن به کالای لوکس برای بسیاری از خانوارهاست و به تدریج از سبد خرید آنها خارج می‌شود.

کد خبر 516280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.