سفر مهاجم تاتنهام با تیمش برای بازی در لیگ برتر

بالاخره هری کین به ترکیب بازیکنان تاتنهام اضافه شد تا بتواند یک بار دیگر برای این تیم به میدان برود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، هری کین هنوز پس از شکست مقابل پاکوس د فرریا و پیروزی مقابل منچسترسیتی در این فصل برای تاتنهام بازی نکرده است و غیبت او بالاخره با بازگشتش به تمرینات به پایان رسید.

کین اکنون می‌تواند در رقابت‌های این فصل برای تاتنهام پس از غیبت در دو دیدار ابتدایی، اولین حضور را داشته باشد. کین روز سه شنبه برای اولین بار در این فصل با بقیه اعضای تیم اصلی تمرین کرد چرا که او پس از بازگشت از تعطیلات مجبور به تحمل قرنطینه تعیین شده برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا شد.

کاپیتان تیم ملی انگلیس در پایان فصل گذشته به سران باشگاه تاتنهام گفته بود که می‌خواهد تابستان امسال این باشگاه را ترک کند تا برای کسب جام‌های مهم رقابت کند. هری کین معتقد است که او برای انجام این کار با رئیس دانیل لوی موافقت کرده و مقدمات جدایی او از تیم لندنی فراهم شده است.

با این حال، لوی به عنوان مدیرعامل باشگاه تاتنهام برای فروش کین تمایل ندارد. بازیکن انگلیسی قرارداد شش ساله‌ای در سال ۲۰۱۸ امضا کرد که سه سال دیگر از آن باقی مانده است. باشگاه تاتنهام در ابتدای فصل شاهد اشتیاق فراوان منچسترسیتی برای جذب کین بود اما پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی این باشگاه را رد کرد.

پیشنهاد منچسترسیتی برای هری کین از هفته گذشته داده شده است و این باشگاه اعلام کرده است که برای جذب کین حاضر به ارائه پیشنهاد جدیدی به ارزش ۱۵۰ میلیون یورو است. سیتیزن ها تاکید کرده اند که اگر در پنجره فعلی موفق به خرید کین نشوند، در آینده دیگر هیچ تمایلی برای جذب او نخواهند داشت.

کد خبر 516227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.