تمامی کارکنان آرامستان‌های شهرکرد علیه کرونا واکسینه شدند

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد با اشاره به لزوم واکسینه شدن افراد در برابر ویروس کرونا گفت: تمامی ۲۸ نیروی آرامستان‌های شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش ایمنا، سید اکبر نوربخش رضایی اظهار کرد: با توجه به حساسیت شغلی نیروهای سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد، واکسیناسیون کارکنان این سازمان در اولویت قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا نیروهای مرتبط و درگیر با امور خاکسپاری متوفیان کرونایی از اوایل سال‌جاری نخستین دوز واکسن خود در برابر ویروس کرونا را دریافت کردند.

نوربخش رضایی تصریح کرد: در نوبت نخست ١٢ نفر از نیروهای شاغل در غسالخانه، کارگران خاکسپاری و کارکنان خدمات متوفیان واکسن خود را در برابر ویروس کرونا تزریق کردند.

به گزارش ایمنا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا ۳۰ مردادماه، ۶۵ هزار و ۷۵۴ بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که از این تعداد یک هزار و ۳۲۶ بیمار جان خود را از دست داده‌اند. بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمامی ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) شیوع ویروس کرونا قرار دارد.

هم‌اکنون تمامی تخت‌های بیمارستانی ویژه بیماران کرونایی چهارمحال و بختیاری که حدود ۷۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان را شامل می‌شود، تکمیل شده و بیمارستان صحرایی در شهرهای شهرکرد و فارسان برای خدمات‌رسانی به بیماران برپا شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 516224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.