اجرای مرحله نخست واکسیناسیون ۴۴۷ نفر از تاکسیرانان تالش

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تالش از آغاز واکسیناسیون تعداد ۴۴۷ نفر از تاکسیرانان این شهر علیه بیماری کووید_۱۹ خبر داد.

اسحاق قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اکنون در ناوگان سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری تالش، حدود ۳۰۸ دستگاه تاکسی شهری، ۷۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم و ۶۹ دستگاه تاکسی خطوط زیر ۲۰ کیلومتر درون شهری در تالش فعالیت فعال است که تعدادی از رانندگان تاکسی این سازمان به دلیل سن بالا قبلاً واکسن کرونا را تزریق کرده بودند.

وی افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تالش در اسفندماه سال گذشته، اسامی تعداد ۴۴۷ رانندگان تاکسی تالش را به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان ارسال کرده بود که مرحله نخست واکسیناسیون تاکسیرانان این شهر از روز چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ در پایگاه‌های واکسیناسیون شبکه بهداشت و درمان تالش آغاز شده است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تالش خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی تالش در این مرحله با انتخاب یکی از واکسن‌های کوبرکت، آسترازنکا و سینوفارم علیه بیماری کووید _۱۹ واکسینه می‌شوند.

وی یادآور شد: به منظور اطلاع رسانی روند اجرای طرح واکسیناسیون رانندگان تاکسی، بنرهایی تهیه شده و در میادین اصلی شهر نصب شده است.

قربانی از تاکسیرانانی که تاکنون اقدام به دریافت واکسن نکرده‌اند، درخواست کرد: با در دست داشتن دفترچه فعالیت تاکسیرانی هرچه سریع‌تر به پایگاه‌های واکسیناسیون شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش مراجعه کرده و واکسن کرونا را تزریق کنند.

به گزارش ایمنا، شهر هشتپر یا تالش مرکز شهرستان تالش با حدود ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 516211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.