اولویت بندی واکسیناسیون در شهرداری مشخص شود

دو عضو شورای شهر تهران درخواست کردند روند واکسیناسیون کارکنان شهرداری سرعت بیشتری یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد علوی در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران با اشاره به آغاز روند واکسیناسیون پرسنل شهرداری اظهار کرد: بهتر است برنامه زمان بندی دقیق واکسیناسیون پرسنل اعلام شود تا همکاران بدانند چه زمانی نوبتشان می‌رسد. همچنین همکاران باید بدانند اگر اولویت بندی نیز در انجام واکسیناسیون صورت گرفته، به چه علت و چرا پرسنل یک معاونت یا سازمان در اولویت جلوتر قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه با بیان برخی پیشنهادها خواستار آن شد تا داروهای مرتبط با کرونا به طور کامل برای پرسنل شهرداری تهران تحت پوشش خدمات درمانی و بیمه‌ای قرار گیرد و فرقی میان همکارانی که دارای دفترچه تأمین اجتماعی دارند با سایر همکاران که بیمه شهرداری هستند نباشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین در پیشنهادی دیگر خواستار در اختیار قراردادن کپسول و دستگاه اکسیژن به صورت امانی به پرسنل شهرداری شد و گفت: لازم است که مراکز تست و خدمات تست با گستره حقیقی مشخص شوند تا همکاران برای تست کرونا دچار سردرگمی نشوند.

علوی افزود: راه اندازی مرکز مشاوره و راهنمای تلفنی به همکاران مبتلا شده و ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی بعد از بهبود این همکاران نیز می‌تواند روند درمان و بازگشت را بهتر کند.

وی در ادامه با اشاره به معضل تهیه دارو برای مبتلایان به کرونا تصریح کرد: پیدا کردن و در اختیار قراردادن داروهای کرونایی برای کارکنان شهرداری نیز می‌تواند دیگر خدمتی باشد که به مجموع خدمات می‌افزاییم.

این عضو شورای شهر تهران گفت: می‌توانیم در جهت ارائه خدمات به عموم شهروندان همکاری‌های بیشتری با ستاد مقابله با کرونا خصوصاً در موضوع واکسیناسیون داشته باشیم.

در این جلسه ناصر امانی نیز در سخنانی از شهرداری تهران بابت پرداخت حقوق کارکنان در ۲۴ مرداد تشکر کرد و آن را آغاز خوبی برای دوره مدیریت جدید شهری در خصوص حمایت از کارکنان شهرداری دانست.

این عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: متأسفانه شاهد از دست دادن تعدادی از کارکنان شهرداری به دلیل کرونا هستیم و می‌دانید که همه نهادهایی که با ارباب رجوع کار دارند، توسط ستاد کرونا در اولویت واکسن بودند و بدنه اداری شهرداری تهران نیاز به در اولویت قرار گرفتن و تزریق واکسن به نیروهای شهرداری مناطق و نواحی دارد.

کد خبر 516201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.